כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

על רקע סכסוך: שני האחים ניסו לרצוח בני משפחה

כתב אישום נגד שני אחים מרמלה לאחר שניסו לרצוח קרובי משפחה על רקע סכסוך משפחתי

על רקע סכסוך: שני האחים ניסו לרצוח בני משפחה
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד חמודה אבו עאמר (25) וזקרייא אבו עאמר (20) מרמלה לאחר שניסו לרצוח קרובי משפחה על רקע סכסוך משפחתי.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין הילה צור עולה כי על רקע מותו של אכרם אבו עאמר, אחיהם של הנאשמים, ועל רקע חשדם שעודיי אבו עאמר, מסעד אבו עאמר וראדי אבו עאמר, מעורבים בגרימת מותו, התגלע סכסוך בין הנאשמים ומשפחותיהם לקורבנות ומשפחותיהם.

על רקע זה, בחודש אפריל השנה, החליט חמודה לפגוע בראדי. לכן, כשזיהה את ראדי ומסעד בפינת רחוב ברמלה, יצא מרכבו (כשהוא ללא רישיון או פוליסת ביטוח) ואיים עליהם "תוציאו אליי את עודיי, אני רוצה לרצוח אותו". כששמע את הדברים, ראדי החל לרדוף אחרי חמודה שבינתיים ברח בחזרה לרכבו, אך המשיך לרוץ אחרי הרכב הנוסע וזרק עליו חפץ כלשהו, אז שילב חמודה להילוך אחורי והחל בנסיעה מהירה לאחור במטרה לדרוס את ראדי, שקפץ לצידי הכביש ונמנע מהפגיעה.

בהמשך לכך, גמלה בליבם של הנאשמים החלטה להביא למותם של עודיי ומסעד. לכן, הגיעו ברכב לביתם, כשזקרייא נוהג וחמודה במושב הנוסע ומחזיק בנשק. באותו זמן, עודיי ומסעד עמדו על המדרכה הצמודה לביתם, וכשהבחינו בהם, זקרייא האט את מהירות הנסיעה, וחמודה ירה לעברם ממרחק מטרים בודדים. מיד לאחר מכן נמלטו. כתוצאה מהירי, עודיי התמוטט ובוצעה בו החייאה, ועד לרגע זה הוא מונשם בבית חולים, מסעד טופל ושוחרר לביתו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד צור כי: "המשיבים אינם נרתעים ממאסרים מותנים או מהליכים פליליים התלויים ועומדים נגדם ובמעשיהם הראו כי אין להם כל ערך לחיי אדם."

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של ניסיון רצח בצוותא, נשיאה והובלת נשק בצוותא, נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף ונהיגה ללא ביטוח תקף. לחמודה מיוחסות גם עבירה של חבלה בכוונה מחמירה.

ניסיון רצח כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד