כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"פשוט שקרנית על סטרואידים"

"עלילת הדם החדשה" של ח"כ מרב מיכאלי נגד הציבור החרדי

ח"כ מרב מיכאלי מצטרפת באיחור אופנתי לגל השנאה וההסתה נגד החרדים וטוענת כי חברת החשמל ניתקה יישובים חילונים ביום שישי האחרון כדי שלדתיים יהיה חשמל | "האם מעתה ואילך זכאות לחיבור לחשמל תהיה לפי גודל הכיפה והשביס?", תהתה וספגה ביקורות חריפות מגולשים

"עלילת הדם החדשה" של ח"כ מרב מיכאלי נגד הציבור החרדי
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'העבודה' חברת הכנסת מרב מיכאלי שמפלגתה מונה ארבעה מנדטים ובסקרים לא עוברת את אחוז החסימה מחפשת כנראה דרך להתחזק על חשבון הסתה נגד החרדים.

בציוץ בטוויטר כתבה: "מי נתן את ההוראה ביום שישי לנתק מהחשמל יישובים עם רוב חילוני ולחבר לחשמל יישובים עם רוב דתי וחרדי? איך בדיוק נבדקה זהות היישוב? האם מעתה ואילך זכאות לחיבור לחשמל תהיה לפי גודל הכיפה והשביס? או אולי לפי אחוז ההצבעה למפלגות הקואליציה?".

עוד הוסיפה ותקפה: "חבורת חדלי אישים שלא מסוגלים לנהל משק חשמל שיבטיח אספקת חשמל בסיסית בצורה סדירה, כמו בכל מדינה מתוקנת אחרת. ככה אתם רוצים לנהל את המדינה? לא פלא שככה היא נראית".

והאמת היא שגם יישובים חרדים היו מנותקים מחשמל ביום שישי, חלקם אל תוך השבת ללא מזגן בשרב וללא פלטה לחמם עליה את מאכלי השבת. 

בתגובה תקפו רבים את מיכאלי על הציוץ השקרי והמרושע בניסיון להצית שוב ריב ומדון ולסכסך ציבור בציבור. מגיש 'גלי ישראל' ו'ערוץ 14' יותם זמרי כתב לה: "מרב, תחום שנאת החרדים קצת צפוף. חזרי ליועצים זה מסריח מעצלנות".

עורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך כתב: "את יודעת שהעיר מודיעין עילית (73,000 תושבים) הייתה שרויה בעלטה לאורך רוב השבת האחרונה? שאזורים שלמים בבני ברק היו מנותקים מחשמל בשישי ובשבת? מילא לשסות - זה המקצוע שלך. אבל כמה אפשר להיות מטומטמת על מלא???".

כתב ומגיש 'קול חי' אבי רבינא תקף וכתב: "עלילת הדם החדשה, לפיה יישובים דתיים חוברו לחשמל בערב שבת בתמורה לניתוק יישובים חילוניים, חוטאת לאמת. אלפי תושבים במודיעין עילית ובבני ברק היו מנותקים לאורך רוב השבת מחשמל. מרב מיכאלי שלא מפספסת אף הזדמנות להסית, רוכבת על השקר ומודיעה שניתנה הוראה לנתק את החילונים ולחבר את החרדים".

"את גם מנסה לרכב בחוסר הצלחה ובאיחור אופנתי על גל השנאה האנטי חרדי וגם משקרת", כתב עורך 'בחדרי חרדים' לשעבר אבי גרינצייג והוסיף: "עשרות אלפי חרדים היו במשך חלק גדול מהשבת בלי חשמל".

"אם יש משהו שאת יודעת הכי טוב זה לשקר!", כתב העיתונאי שימי שפר, תושב ביתר עילית. "קצת עובדות: אלפי תושבים חרדים במודיעין עילית ובבני ברק היו מנותקי חשמל במשך כל השבת, עשרות אלפי חרדים היו ללא חשמל במשך 5 שעות ויותר. נדמה שאין משהו שלא תעשי כדי לקושש כמה קולות ובסוף להישאר מתחת לאחוז החסימה".

העיתונאי מנחם קולדצקי, תושב מודיעין עילית הגיב בזעם למיכאלי וכתב: "את פשוט שקרנית על סטרואידים. אנחנו התבשלנו בחום במשך 4 שעות במודיעין עילית ויש כאלו שלא היה להם חשמל כל השבת. תתביישי לך!!".

 

מרב מיכאלי הסתה נגד חרדים הסתה אנטי חרדית שנאת חרדים ניתוק חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד