כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הובהלה לבית החולים

בעיר החרדית: בת שנתיים נפגעה מרכב הסעות - מצבה קשה

בת שנתיים הובהלה הערב לבית החולים במצב קשה כשהיא סובלת מחבלת ראש לאחר שנפגעה מרכב הסעות ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק | המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

בעיר החרדית: בת שנתיים נפגעה מרכב הסעות - מצבה קשה
זירת התאונה בבני ברק צילום: דוברות איחוד הצלה

בת שנתיים נפצעה קשות מפגיעת רכב הסעות בבני ברק. מדוברות מד"א נמסרה כי בשעה 20:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על פעוטה בת שנתיים שנפגעה מרכב ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בלינסון בפתח תקווה פעוטה בת שנתיים במצב קשה עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א, אלי ביטון ופארמדיק מיחידת האופנועים של מד"א יהודה שושנה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה ששכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וקיבוע ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים."

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה.

מנחם אמסילי, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הילדה נחבלה בראשה כתוצאה מפגיעת רכב הסעות כשחצתה את הכביש. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה למרכז הרפואי בלינסון כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה".

מדוברות המשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני זמן קצר על פעוטה בת שנתיים שנפגעה מרכב ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. הפעוטה פונתה במצב קשה לביה"ח בילינסון. בוחן תנועה בדרכו לזירה".

תאונה בבני ברק רכב הסעות רחוב ז'בוטינסקי פעוטה בת שנתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד