כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
האלימות במגזר הערבי

נתניהו נפגש עם הח"כים הערבים: "המבחן יהיה מבחן התוצאה"

ברקע האלימות הגואה במגזר הערבי, נתניהו נפגש עם חברי הכנסת של חד"ש תע"ל. חברי חד"ש-תע"ל הגישו בפגישה רשימה של 12 דרישות בראשן הקמת ועדה בראשות נתניהו לטיפול בפשיעה

נתניהו נפגש עם הח"כים הערבים: "המבחן יהיה מבחן התוצאה"
בנימין נתניהו ואיימן עודה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (שני) עם חברי הכנסת של חד"ש תע"ל ברקע האלימות הגואה במגזר הערבי שגבתה את חייהם של 89 בני אדם מתחילת השנה.

חברי חד"ש-תע"ל הגישו בפגישה רשימה של 12 דרישות בראשן הקמת ועדה בראשות נתניהו לטיפול בפשיעה.

יו"ר רשימת חד"ש-תע"ל, חבר הכנסת איימן עודה אמר בתום הפגישה עם ראש הממשלה: "בסיום הפגישה עם נתניהו, אנחנו לא תולים את תקוותינו בדיבורים באוויר, המבחן יהיה מבחן התוצאה. בימים בהם נרצחים 90 אזרחים ערבים בחצי שנה בלבד, אנחנו לא יכולים לפסול שום אפשרות, אפילו להיפגש עם נתניהו. חובתנו לעמוד בחזית מאוחדת למען הציבור שלנו".

ח"כ אחמד טיבי אמר בהצהרה לאחר הדיון: "המצב בחברה הערבית הוא מצב נורא מבחינת הרציחות, התפשטות הפשיעה והנשק, ותחושת הפחד וחוסר הביטחון האישי. מכאן הצורך הדחוף בקיום הישיבה, שלא היה קל לקיים אותה. הפשיעה מתפשטת כגידול סרטני שמאיים להרוס את החברה שלנו, ולכן אנחנו מוכנים לקיים כמעט כל פגישה שיכולה לעצור אותה ולהציל חיים".

טיבי הוסיף: "בנוסף, חד"ש תע"ל דרשה את עצירת הברחת הנשק וכדורי הנשק מבסיסי הצבא לחברה הערבית. את המסלול הזה צריך לגדוע. הזכרנו את ההתבטאות המביכה של המפכ"ל כאילו אלימות טבועה במנטליות הערבית. גם ראש הממשלה אמר שהוא לא מסכים לאמירה הזאת. עכשיו, נטל ההוכחה על הממשלה כולה, והעומד בראשה".

 

 

בנימין נתניהו איימן עודה אחמד טיבי אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד