י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי הודעת היוע"משית

נתניהו מתקרב לדוכן העדים; צמצום משמעותי ברשימת עדי התביעה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקרב לדוכן העדים, בעוד בתיק 4000 צפויים להעיד עוד כ-35 עדי תביעה. דיווח זה מגיע אחרי הודעת היוע"משית כי היא מתנגדת לגישור פלילי בתיקי נתניהו

נתניהו מתקרב לדוכן העדים; צמצום משמעותי ברשימת עדי התביעה
נתניהו בבית משפט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פרשת 4000: ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקרב לדוכן העדים. היום פורסם בכאן 11 כי בתיק צפויים להעיד עוד כ-35 עדי תביעה. בפרשות הנוספות יחד ישנם כ-20 עדי תביעה. ההחלטה הסופית על סך כל העדים ושמותיהם תתקבל לאחר עדותו של איש העסקים ארנון מילצ'ן.

לפני שבוע הכריעה היועצת המשפטית גלי בהרב-מיארה שלא תלך לגישור במשפט נתניהו. בהודעה שנמסרה לצדדים בתיק, הודיעה בהרב-מיארה, כי לא יפנו לתהליך של גישור פלילי שעלה כאפשרות בחודש שעבר.

את ההצעה העלה סניגורו של אלוביץ', ובית המשפט שלח את הצדדים לשקול את הנושא. בפרקליטות התקיימו דיונים רבים בעניין, ובין השיקולים המרכזיים נגד עלה החשש כי יהיה שימוש בהליך לספינים.

לפני כחודש פורסם כי גורמי תביעה מטעם בהרב-מיארה מסרו לסנגורים כי היא אינה מעוניינת בניהול הליך גישור פלילי לצורך הגעה להסדר טיעון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. עודד שחם, שופט וחבר בהרכב השופטים שדן בתיק האלפים, הציע לאחרונה לצדדים לנהל גישור בפני שופט אחר כדי להגיע להסדר טיעון בין הנאשמים לבין הפרקליטות, לאחר שנתיים של דיוני הוכחות. ממשרד המשפטים נמסר: "מדובר בספקולציה - טרם התקבלה החלטה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ארנון מילצ'ן בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד