כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ראש הממשלה ורעייתו במפגש מרגש עם מצטייני השירות האזרחי

מאיר בכר, מתנדב השירות האזרחי בצוות המו"מ של משטרת ישראל שקיבל היום אות מצטיין מנשיא המדינה שיתף את ראש הממשלה ורעיית ראש הממשלה במהלך ביקור שנערך בכנסת | מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי: "ההצטיינות מעידה על ההצלחה והתרומה האדירה ויוצאת הדופן"

ראש הממשלה ורעייתו במפגש מרגש עם מצטייני השירות האזרחי
ראש הממשלה עם המתנדבים צילום: באדיבות המצלם

טקס מרגש נערך היום למצטייני הנשיא בשירות האזרחי בבית נשיא המדינה בירושלים במהלכו העניק הנשיא יצחק הרצוג אות הצטיינות למצטייני ומצטיינות השירות בהם שלושה בני שירות מהמגזר החרדי. מי שבלט בין המצטיינים הוא מאיר בכר, בן שירות חרדי, המשרת ביחידת המו"מ של משטרת ישראל שתפקידה לנהל מיקוח עם חוטפים באירועים ביטחוניים או פליליים וליצור שיח עם אנשים במצוקה המאיימים לשלוח יד בנפשם.

מבית הנשיא המשיכו המצטיינים לכנסת לפגישה מיוחדת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגברת שרה נתניהו שהאזינו לסיפורי המתנדבים על התרומה  האדירה שלהם לחברה ולעם בישראל.

מאיר סיפר על פעולות היחידה בה הוא מתנדב להצלת חיי אדם מידי יום ושיתף בתחושה שמלווה אותו ששירות ביחידה ממחיש את המוזכר במשנה שכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי סקר בפני ראש הממשלה את תכנית מעלות, תכנית הדגל של השירות האזרחי, והדגיש את האופק התעסוקתי המשמעותי שהשירות מעניק למשרתיו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "הסיפורים שלכם נכנסים ללב, הם מאוד מעודדים. אנחנו נפגשים בכנסת, ובכנסת יש לפעמים מריבות, יש ויכוחים וכל אחד תופס בגרונו של השני. בסוף, בסוף, בסוף מתפוגג האבק. אנחנו כולנו חיים במדינה אחת ויש לנו גורל אחד ועתיד אחד. אתם משקפים את זה בהתמסרות שלכם בבתי החולים, במוסדות, בתי ספר, קהילות, שירותי חירום והצלה, תנועות נוער ועוד. אתם הפנים היפות של מדינת ישראל.

"אני רוצה קודם כל להודות לכם על העבודה שאתם עושים, ולהגיד לכם: אתם עושים עוד דבר, אתם משמשים דוגמה לרבים אחרים. כל אחד בשכונה שלו, בקהילה שלו - ובסוף בקהילה של כולנו. הדבק הזה הוא מאוד חזק. זה כרוך לפעמים בהקרבה שלכם ולפעמים בהתגברות על מכשולים אישיים - שזה הדבר הכי מרגש, כשאדם מתגבר על המכשולים האישיים שלו כדי לעזור לאחרים. אני רוצה להודות לכם".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי: "ההצטיינות מעידה על ההצלחה והתרומה האדירה ויוצאת הדופן שתסייע רבות גם בחיים האזרחיים לאחר השירות. אני שמח וגאה ובטוח שהוא יהיה עבורנו מקור לגאווה גם בעתיד".

שירות האזרחי ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד