ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בצל הסתלקותו של ראש הישיבה

מבצע חסר תקדים במוסדות ראש פינה כל הספרים בחצי מחיר

צפו בהסרטה נדירה ממרן ראש הישיבה רבי גרשון זצוק"ל המשבח את הפרוייקט הגדול 'אבן ברורה על אבן העזר' של מוסדות ראש פינה, וכן במכתבם ההיסטורי והנדיר של 26 גדולי ישראל הקוראים לציבור הרחב בארץ ובתפוצות לקבוע לימוד יומי קבוע בסדרת הספרים 'ספרי השינון על ד' חלקי השלחן' של מוסדות ראש פינה, כדי שבזמן קצר אפשר להיות בקיאים בד' חלקי השלחן ערוך ונושאי כליו

מבצע חסר תקדים במוסדות ראש פינה כל הספרים בחצי מחיר
מוסדות ראש פינה צילום: באדיבות המצלם

מוסדות ראש פינה יוצאים במבצע מכירות חסר תקדים, הוזלה אמיתית של 50% ממחיר כל ספרי המכון, ההוזלה מתאפשרת עקב תרומתם המכובדת של ידידי מוסדות 'ראש פינה' אשר החליטו לסבסד את מחיר הספרים כדי לזכות את כלל הציבור בספרים החשובים שהמכון זכה להוציא ב25 שנה האחרונות, להלן רשימת ספרי המכון במחיר המיוחד:

  • 'שלחן ערוך אבן העזר השלם' בששה כרכים, 80 ₪ לכל כרך במקום 150 ₪, אזלו כרכים א' ו' וניתן להשיג רק את כרכים ב',ג,',ד',ה'- המהדורא המפורסמת בכל העולם במעלותיה הרבות, חלק אבן העזר מהשלחן ערוך הודפס לראשונה ע"י מכון ראש פינה ברוב פאר והדר, בתיקון רבבות שיבושי דפוס, ובהוספת מאות קטעים חדשים בשו"ע ברמ"א ובמפרשים, על פי כתבי יד ודפוסים ראשונים, ועוד מעלות רבות כמפורט במבוא שבתחילת חלק א'. אנו פונים בזה לנדיבי לב החפצים בזיכוי הרבים, לתרום עבור הדפסה מחודשת של 'שלחן ערוך אבן העזר' שאזלה מן השוק והביקוש הוא עצום להשיגה, מחמת נחיצותה וחשיבותה 'שמעלותיה רבות וחשובות מכל המהדורות הקיימות היום בשוק' כלשון גדולי ישראל.

  • סט ספרי 'מחצית השקל' על אבן העזר, כולל אבני גזית, בשבעה כרכים, 210 ₪ במקום 420 ₪- ביאור נפלא של אחד האחרונים לפני כמאתים שנה על כל אבן העזר, והודפס מחדש ברוב פאר והדר ע"י מכון ראש פינה עם מעלות רבות.
  • סט ספרי 'בית מאיר' על אבן העזר בארבעה כרכים, אזלה המהדורא- בקרוב יודפס מחדש הבית מאיר בעשרה כרכים, 4 כרכים על אבן העזר, שני כרכים על או"ח, שני כרכים על יו"ד, ועוד שני כרכים על כל הש"ס, יודפס ברוב פאר והדר עם מעלות רבות, עבודה של עמל רב במשך למעלה מעשר שנים.

  • סט ספרי 'ראש פינה' על אבן העזר בארבעה כרכים 140 ₪ במקום 260 ₪- הודפס לראשונה ע"י מכון ראש פינה מכתב של אחד מגדולי האחרונים, הרב שמריה שמעריל מרימלוב זצ"ל, ביאור נפלא על אבן העזר כדוגמת הפרי מגדים על או"ח.
  • סט ספרי 'עצי ארזים' על אבן העזר בשלשה כרכים 120 ₪ במקום 240 ₪- ספר חשוב ויסודי שהפתחי תשובה מביא אותו מאות פעמים באבן העזר, היו בו אלפי שיבושי דפוס, והודפס מחדש במעלות רבות ע"י מכון ראש פינה.
  • ספר 'אבן ברורה' על אבן העזר בשלשה כרכים 180 ₪ במקום 330 ₪- פרוייקט עולמי ענק כעין משנה ברורה ברורה על אבן העזר.
  • ספר 'שינון המשפט' על כל חושן משפט בשלשה כרכים 100 ₪ במקום 180 ₪- סיכום נפלא על כל חושן משפט.
  • ספר 'שינון העזר' על כל אבן העזר בשלשה כרכים 110 ₪ במקום 180 ₪- סיכום נפלא על כל אבן העזר.
  • ספר 'שינון הדעה' על כל יורה דעה בחמישה כרכים 180 ₪ במקום 330 ₪- סיכום נפלא על כל יורה דעה.
  • בקרוב יודפס 'סיכום שיטות הראשונים עד השלחן ערוך והמשנה ברורה על הדף' בעשרים כרכים- סיכום נפלא של כל שיטות הראשונים על הדף היומי, כבר יוצא לאור במשך השלוש שנים האחרונות בקביעות מידי שבוע ומופץ חינם באלפי מנויים לתועלת הרבים, ובקרוב יודפס ב20 כרכים על כל סדר מועד וסדר נשים.

בקרוב יודפס ספר 'מעשה נסים' בעשרה כרכים. שיעוריו הבאירים והמעמיקים בהלכה ובאגדה ועל פרשיות השבוע, של ראש מוסדות ראש פינה הגאון הגדול רבי נסים דרעי שליט"א רבה של בית וגן וחבר נשיאות מפעל הש"ס, שנאמרו ברבים מידי יום ביומו, יצאו עד עכשיו 20 חוברות והופצו חינם ברבים, ובקרוב יודפסו עשרה כרכים לתועלת הרבים.

בימים אלו נערכים במכון להפקת דיסק און קי שיכיל את 70 ספרי המכון, עם טוכנת חיפוש יחודית בהפקת טובי המטכנטים, ובקרוב יצורפו ספרים יחודיים רבי מכר מטובי מכוני המחקר, כדוגמת 'אוצר החכמה, במחיר מוזל במיוחד השוה לכל  נפש, בסיוע ידידי המוסדות אשר לקחו על עצמם את כל העלויות הגדולות לתועלת הרבים.

סך הכל 70 ספרים שיצאו לאור ע"י מוסדות ראש פינה

בגלל הכמות המוגבלת שסבסדו התורמים, לכן המבצע מוגבל לכמות של 200 סטים מכלל הספרים, ועד ר"ח תמוז בלבד, כל הקודם זוכה!

אופן ההזמנה הוא פשוט, נכנסים ל'נדרים פלוס' ע"ש מכון ראש פינה, מבצעים תשלום עבור הסטים המבוקשים, ולמחרת הספרים מגיעים לבית הלקוח, המשלוח חינם, לפרטים ניתן להתקשר 0527-670521/2, ניתן גם להגיע למשרדי המכון ולרכוש את הספרים בתיאום טלפוני, רחוב דברי חיים 2 ירושלים, וכן ברחוב הפסגה 18 ירושלים

מייל להזמנות: [email protected]

ראש פינה הגרי''ג אדלשטיין הרב אדלשטיין הרב גרשון אדלשטיין מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד