כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מרצה את שני הצדדים

עומר בר לב חוזר בו? "התחיל כדור שלג וצריך לעצור"

עומר בר לב התארח באולפן ערוץ 13 בנושא האלימות הגואה במגזר הערבי ולסיום נשאל על ההתנצלות בבית ראש הישיבה הרב אדלשטיין בבני ברק. תחילה התפתל וניסה שלא להתייחס, אולם לבקשת המראיין הסביר שבא לאחות את הקרעים ונראה שהוא בורח מהמילה "התנצלות"

עומר בר לב חוזר בו? "התחיל כדור שלג וצריך לעצור"
עומר בר לב בראיון צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

יממה לאחר שהפתיע עם ביקור ניחומים ומכתב התנצלות בבית מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל, יו"ר דירקטוריון אנג'ל, עומר בר לב התראיין לאודי סגל במהדורה המרכזית ב'חדשות 13' בנושא האלימות הגואה במגזר הערבי שכבר גדעה את חייהם של 90 מבני המגזר ובסיום נשאל גם על ביקור הניחומים בבני ברק.

תחילה ניסה בר לב להימנע מלהתייחס לנושא ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לזה. רק דבר אחד ברור, כפי שאנחנו יודעים שבעה לאחר מותו של כל אחד על פי הדת היהודית זו גם הזדמנות באמת לאחות קרעים וזה מה שעשינו".

"בוא לא נתבלבל", אמר בר לב למראיין אודי סגל, "היה הרבה פייק ניוז כאילו אני הפגנתי נגד הרב מה שכמובן לא היה נכון וזה התחיל כדור שלג ובמקרים כאלה צריך לעצור את כדור השלג ובאמת להביע ובאנו והשתתפנו בתנחומים. אני מקווה שזה נגמר".

מדבריו נראה שהוא מנסה לרצות את שני הצדדים. במגזר החרדי מברכים על ההתנצלות למרות שהיא באה באיחור, חודש אחרי שהפגין ברחוב דסלר בבני ברק ובדיעבד לאחר פטירתו של ראש הישיבה זצ"ל שהיוותה סיבה והזדמנות לסיים את הסאגה, מאידך סופג בר לב ביקורת מצד אזרחים חילונים שרואים במעשה שלו "כניעה" ו"התרפסות". בר לב מנסה בראיונות להסביר שלא התרפס אלא הגיע לנחם את האבלים ועל הדרך איחה את הקרעים שנוצרו בין החרדים למאפיית אנג'ל הוותיקה.

הוא בורר מילים מבלי להשתמש במילה "התנצלות", כאילו דרך אגב ניחום האבלים גם הגיש מכתב שבו הוא מבהיר כי לא היתה לו כל כוונה להפגין נגד ראש הישיבה או לפגוע בכבודו.

עמר בר לב עומר בר לב ירון אנג'ל מאפיית אנג'ל חרם צרכני התנצלות הגרי''ג אדלשטיין הרב אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד