ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"מספיק עם הקשקוש הזה"

הרפורמה מתה? התשובה המפתיעה של מנכ"ל משרד ראה"מ

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי הפתיע כשהשיב לשאלה האם הרפורמה המשפטית מתה ואמר "צריך להפסיק לדבר על הרפורמה היא תיעלם גם ככה". לדבריו "צריך להגיד לציבור מה קורה עם קו צינור הנפט אשקלון, מה קורה עם נמל אילת"

הרפורמה מתה? התשובה המפתיעה של מנכ"ל משרד ראה"מ
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי התייחס הבוקר (שלישי) בריאיון לרפורמה המשפטית ואמר כי "צריך להפסיק לדבר על זה כי היא תעלם גם ככה".

בריאיון לרשת ב' השיב שלי על השאלה האם הרפורמה המשפטית ירדה מסדר היום כי, "אני לא פוליטיקאי אבל אני חושב שעם ישראל הבין מה קרה ואני חושב שבסוף זה יתכנס למשהו חיובי ונחזור להוביל את עם ישראל ביחד".

שלי הפתיע והוסיף: "צריך להפסיק לדבר על הרפורמה, ולהגיד מה קורה עם קו צינור הנפט אשקלון, מה קורה עם נמל אילת. לדבר על זה קצת, מספיק עם הקשקוש הזה היא תיעלם גם ככה רק מהדיבורים".

מאוחר יותר נמסרה הבהרה מטעמו של מנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי: "בדבריי ברדיו לא התכוונתי לכך שצריך לסגת מהרפורמה המשפטית, שאנו מחויבים לה.

ביקשתי להדגיש שלצידה של הרפורמה המשפטית והמאמצים להגיע להסכמות בנושא, הממשלה בהנהגת ראש הממשלה נתניהו ממשיכה לפעול בנושאים רבים אחרים כמו הורדת יוקר המחייה, ביטחון אזרחי ישראל, השבת הביטחון האישי וייעול השירות הציבורי לכל אזרחי ישראל".

יוסי שלי הרפורמה המשפטית בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד