כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כך תמצאו עורך דין מכירת דירה

מכירת דירה היא משימה יחסית מורכבת ולכן היא חייבת להתבצע באופן יעיל ומהיר על מנת שבעלי הדירה, והרוכשים יוכלו להתקדם לתהליך מכירה נוח, מהיר ונגיש. על מנת שבאמת תהליך המכירה יהיה נוח ויעיל חשוב להסתייע בעורך דין מקצועי וברמה גבוהה שמבין בתחום זה, ומתמחה בו. לבד, יהיה מאד קשה לנהל תהליך איכותי לשביעות רצון שני הצדדים

כך תמצאו עורך דין מכירת דירה
עו"ד מכירת דירות צילום: FREEPIK

עורך דין מכירת דירה – כך תמכרו את הדירה כראוי

הגעתם לשלב האיכותי בו אתם מוכרים את הדירה שלכם. זהו ללא ספק שלב חשוב בחייכם, ולכן חשוב שתעשו אותו כראוי וכאשר אתם מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר. עורך דין המתמחה במכירת דירה יעניק לכם את הליווי והתמיכה הנרחבים ביותר על מנת שבאמת תקבלו את מלוא התשואה מהדירה שאתם מוכרים.

עורך דין מקצועי ידאג לבצע חישובים של תשלומי מס לפי שעורי המס העתידיים, לבדוק עד כמה גובה תשלום המיסים משמעותי לכם, לבדוק את ההיבטים המשפטיים של התהליך ולהעריך מראש סיכונים.

כמו כן, עורכי הדין יבדקו את כל נושא רישום זכויות בטאבו ועיון במסמכי הדירה ונסח הטאבו כדי לוודא רישום שעבוד או הערות אזהרה קיימות. בנוסף לכך, יקחו בחשבון גם משכנתא שצריך לשים לב אליה ולדאוג לסלק אותה לפני סגירת העסקה.

כדי שיהיה לכם תהליך מכירה חלק ומוצלח חשוב שתהיו בקשר טוב עם עורכי הדין. כימיה טובה, חיבור טוב ושקיפות מלאה משני הצדדים יביאו לתהליך איכותי שבו לוקחים בחשבון כל פרמטר ופרמטר, כדי להעניק לכם את השקט לו אתם זקוקים בתהליך זה.

מה תפקידו של עורך הדין בתהליך?

התפקיד של עורך הדין מאד חשוב בתהליך זה. משא ומתן מקצועי, גיבוי המערך המשפטי בזמן מכירת הדירה ובכלל מעבר על כל ההסכמים והחוזים, וחישוב הסיכונים העתידיים.

עורכי הדין יכולים להיות בקיאים בזיהוי של ניואנסים אלו ואחרים בחוזים ובהסכמים שעלולים לשבש את העסקה כאשר המטרה העיקרית היא לשמור על אינטרס המוכרים וכמובן שביעות רצון הרוכשים, תוך מיצוי זכויות הלקוחות ברמה המקסימלית.

הכלי המרכזי ביותר בו משתמשים עורכי דין הוא ייפוי כח בלתי חוזר כאשר זה לרוב נחתם בזמן מעמד החוזה. יפוי כוח זה מאפשר מחיקה של הערות אזהרה שנרשמות לטובת הרוכשים במקרה של הפרת התחייבויות. בהיעדר יפוי כוח זה, התהליך עלול להיות מורכב יותר.

עורך הדין המלווה אתכם ישים לב גם לסידור התשלומים. לרוב, כאשר מדובר בתשלום הראשון מבצעים אותו באמצעות המחאה בנקאית על מנת להבטיח את התמורה עוד לפני רישום של הערת אזהרה לטובת הרוכשים.

טוב שיש לכם על מי לסמוך

כאשר אתם מלווים על ידי עורכי דין מקצועיים המעניקים לכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים, ללא ספק תהליך המכירה יהיה קל ומהיר ולשביעות רצונכם.

משרד  עורכי הדין רונאל שווגר -  מתמחה בתחום הנדל"ן ומעניק ליווי מקצועי ברמה גבוהה לצד שירות סבלני, אדיב ומכיל. כי הכי חשוב שלפני הכל, תרגישו בבית.

רכישת דירה עורך דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד