כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
איך מצטרפים?

היום! המשגיח רבי בנימין פינקל יצא ל'מסע התורה' בוולוז'ין, ראדין ומיר

המשגיח שליט"א יתפלל בדמעות שליש עבור הצריכים ישועה, ויחתום על 'שטר הנחת' המיוחד • במסע יפקוד את ציוניהם הקדושים של שלושת האבות הרוחניים של עולם התורה: מרן הגר"ח מוולוז'ין, מרן החפץ חיים ומרן המשגיח רבי ירוחם ממיר זצוק"ל • דמעות יישפכו כמים, ושמות התורמים יוזכרו בפרטות בזה אחר זה • איך מצטרפים?

היום! המשגיח רבי בנימין פינקל יצא ל'מסע התורה' בוולוז'ין, ראדין ומיר
הגר"ב פינקל צילום: קופת העיר

בשעות אלו יצא מרן המשגיח דישיבת מיר, הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, ל'מסע התורה' בשלושת הציונים הקדושים בבלארוס – רוסיה הלבנה, כדי לשפוך שיח ותפילה על ציוניהם הקדושים למען עתיד הנוער בדורנו, להצלחת הילדים בלימוד התורה וביראת שמים.

לקבלת "שטר הצלחת הילדים" בחתימת מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, לחצו כאן >>>

במהלך המסע יפקוד המשגיח שליט"א את ציונו של אבי עולם הישיבות רבינו בעל 'נפש החיים' הגר"ח מוולוז'ין זללה"ה, מרן קודש הקודשים רבינו החפץ חיים זצלה"ה, עמוד ההלכה, ובהמשך יגיע לעיר אבותיו, מיר, שם יפקוד את ציונו של מרן המשגיח רבי ירוחם ממיר, עמוד המוסר.

שם בציונים הקדושים הללו, שהצדיקים הטמונים בהם מאירים עד ימינו אנו את העולם כולו בכח ריבוי התורה שגרמו לדורי דורות, ייתן המשגיח את קולו בבכי של תפילה וזעקה מעומק הלב, סכר הדמעות ייפתח בזעקה ובתחינה מעמקי לבבו, להצלחת עם ישראל, למען דור העתיד שלנו, שיזכו התלמידים להצליח בלימודם, ושיזכו ההורים לרוות נחת מילדיהם.

המסע אורגן על ידי 'קופת העיר', כדי לזכות את התורמים בתפילות הנרגשות למען ילדיהם, בתורה, ביראת שמים, במידות טובות, בהנהגות נכונות, בשמירת המצוות עם כל דקדוקי ההלכה, ובלימוד התורה מתוך בקיאות ועמקות בהתמדה ותשוקה נפלאה.

לצד התפילות הנרגשות, ינקוט מרן המשגיח שליט"א גם במעשים בפועל. הוא יקח בידו 'שטר נחת', וימלא את פרטיהם של התורמים ל'קופת העיר', ולאחר מכן יחתום, משמם של גדולי עולם שאת קבריהם הוא פוקד, שהתורמים להחזקת תלמידי החכמים הלומדים בעולם הישיבות, התורמים להחזקת משפחות עניות שמשלחות את ילידיהן לישיבות הקדושות – יזכו לרוות מהילדים שלהם עצמם רוב נחת!

מרן המשגיח יחתום בידיו הטהורות על השטר, ולאחריו על עוד שטר ועוד שטר. הוא לא יתעייף ולא יפסיק לחתום ולהשפיע שפע של ברכה והצלחה ברוחניות ובגשמיות, עד שכל אחד ואחד מהתורמים יזכה שיעלה שמו לזיכרון על גבי השטר, בחתימת יד, עם לב מלא דמעות של תפילה, ועיניים נשואות למרום בתחינה שאין לה סוף.

לקבלת "שטר הצלחת הילדים" בחתימת מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, לחצו כאן >>>

פינקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד