כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
האיום של שר הביטחון

גלנט במסר לאיראנים: "יש לנו מענה טוב יותר"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בגזרת הצפון במסגרת התרגיל המטכ״לי ״אגרוף המחץ״. גלנט: ״אני שומע את אויבינו מתהדרים בפיתוחי נשק שונים, לכל דבר שכזה, יש לנו מענה טוב יותר״

גלנט במסר לאיראנים: "יש לנו מענה טוב יותר"
שר הביטחון יואב גלנט צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, ביקר היום (שלישי) בגזרת הצפון במסגרת התרגיל המטכ"לי "אגרוף המחץ".

גלנט אמר לאחר הביקור: "ביקרתי היום בפיקוד הצפון, שעומד בנטל הלחימה התרגילי המרכזי. לאחר שראיתי את הכוחות בפיקוד, באוגדות ובחטיבות, אני רוצה לומר לציבור בישראל: יש לנו לוחמים מצוינים. אם חיזבאללה יעשה טעות ויפתח במלחמה כנגד ישראל אנחנו נכה אותו קשות ונחזיר את לבנון לעידן האבן".שר הביטחון הוסיף: "אני שומע את אויבינו מתהדרים בפיתוחי נשק שונים, לכל דבר שכזה, יש לנו מענה טוב יותר -באוויר, בים וביבשה, במאמצי ההגנה וההתקפה. אנחנו נדע כיצד להגן על אזרחי ישראל, וכיצד להכות את אויבינו מכה ניצחת אם חלילה יפתחו במלחמה כנגדנו".

במסגרת הביקור, גלנט קיים הערכת מצב בפיקוד הצפון יחד עם האלוף אורי גורדין, האלוף סער צור, מפקד מערך התמרון ומפקד הגיס הצפוני ומפקד פיקוד ההכשרות והאימונים בזרוע היבשה ומפקד הגיס המטכ"לי האלוף מוטי ברוך.

בהמשך, שר הביטחון ביקר בתרגילים המבצעיים של אוגדות 91 ו-36, יחד עם מפקדי האוגדות תת-אלוף שי קלפר ותת-אלוף דדו בר כליפא, ועמד מקרוב על פעילות הכוחות המתרגלים לחימה ממושכת בגזרה הצפונית.

יואב גלנט חיזבאללה פיקוד צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד