כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אנשים שפלים"

"מחלף אבי הדיקטטור" | נתניהו הגיש תלונה ותקף

תנועת 'קומי ישראל' ביזתה הבוקר את זכרו של פרופ' בן ציון נתניהו ע"ה, אביו של ראש הממשלה כשתלתה על המחלף שנקרא על שמו שלט חילופי שבו נכתב "מחלף ע"ש אבי הדיקטטור" | נתניהו תוקף: אנשים שפלים, הגשנו תלונה במשטרה"

"מחלף אבי הדיקטטור" | נתניהו הגיש תלונה ותקף
מחלף אבי הדיקטטור צילום: קומי ישראל

מתנגדי הרפורמה המשפטית מתנועת 'קומי ישראל' יוצאי המ"מ (המבצעים המיוחדים) ערכו לפנות בוקר טקס לשינוי שמו של המחלף ע"ש בנציון נתניהו בכביש 50 בצפון ירושלים - ל"מחלף אבי הדיקטטור".

בחשבון הטוויטר של התנועה פרסמו את תיעודים של השלט החדש שנתלה על המחלף וכתבו: "נתניהו תתעורר - אחרת ככה תיזכר. תתעורר עכשיו וגנוז את ההפיכה המשטרית, והפסק מיידית את ההתקפות על בג״צ ושומרי הסף, כי את ההסטוריה לא תצליח לשקר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את המעשה וכתב: "אנשים שפלים ביזו היום את האנדרטה לזכר אבי, ההיסטוריון פרופ׳ בנציון נתניהו ז״ל. הגשנו תלונה במשטרה. הגיע הזמן שהם יפסיקו לרמוס כל נורמה של הגינות ודרך ארץ".

בתוך כך, הערב התראיין אחד מפעילי התנועה שתלתה את השלט הנבזה והוא לא הסכים להתנצל בשום צורה ואופן. "אנחנו לא מתנצלים על מה שאנחנו עושים" והבהיר כי כל האמצעים כשרים כל עוד לא מדובר באלימות.

יו"ר 'המחנה הממלכתי' חבר הכנסת בני גנץ, התייחס וגינה: "אני מגנה בכל תוקף את תליית השלט המבזה את זכרו של פרופ׳ בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה. גם בתוך מחאה מוצדקת מאין כמוה, חשוב שנשמור על כבוד המתים ועל מורשתם של אישים שתרמו בדרכם למדינת ישראל".

 

בנימין נתניהו דיקטטור מחלף בן ציון נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד