י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"על דעת ראש הממשלה"

ההבטחה של השר מהליכוד לאמריקניים

השר ניר ברקת התחייב בפני בכירים בענף הבנקאות בארצות הברית כי "החקיקה המשפטית תעבור בהסכמה וזה על דעתו של ראש הממשלה". עוד אמר: "השיחות בבית הנשיא מתקדמות מצוין"

ההבטחה של השר מהליכוד לאמריקניים
השר ניר ברקת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הכלכלה ניר ברקת מקיים בימים האחרונים סדרת פגישות עם בכירים בענף הבנקאות בארצות הברית ועם מנהלי חברות גדולות.

לפי גורמים שנכחו באותן פגישות המסר שמעביר ברקת בחדרים הסגורים שונה מהמסרים שנשמעים בישראל מפי בכירי הקואליציה. ברק אמר לנוכחים בחדר: "החקיקה המשפטית תעבור בהסכמה וזה על דעתו של ראש הממשלה".

ברקת הוסיף: "גם ראש הממשלה פועל כדי שזה יעבור אך ורק בהסכמה. עוד אמר ברקת: "השיחות בבית הנשיא מתקדמות מצוין. יש הסכמות על רוב הנושאים, זה לקראת סיכום".

לשכת ברקת סירבה להתייחס לתוכן הפגישות.

נזכיר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נשמע בשבוע שעבר אומר בשיחות סגורות בכנסת כי "אין שום שינוי בעמדתי בנושא הרפורמה, אבל משהו מתוכה יעבור בכנס הנוכחי".

ראש הממשלה מעוניין שאחד ממרכיבי הרפורמה, ככל הנראה סבירות או יועמ"שים שהם הנושאים הקלים יותר לפשרה, יעברו בהסכמה כבר בכנס הקיץ הנוכחי. המטרה היא לרצות את הבייס הימני, כאשר השאלה הגדולה היא האם נתניהו יעביר חלק מהרפורמה גם ללא הסכמה.

בלשכת נתניהו מסרו בתגובה לציטוט המיוחס: "אכן אין שינוי. ראש הממשלה אמר, וחוזר ואומר, שהרפורמה מתקדמת בבית הנשיא, במטרה להגיע להסכמות רחבות. ראש הממשלה וצוות המו״מ מטעם הליכוד משקיעים בכך זמן רב".

הרפורמה המשפטית ארה"ב ניר ברקת בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד