י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי סערת התפילין

תביעת הענק של השדרן מתחנת הרדיו

השדרן נתן זהבי תובע כ-2.5 מיליון שקלים מרדיו 103FM, המקום שבן שידר מעל 20 שנה, אחרי שהושעה ולא הוחזר לשידור בשל התבטאותו החמורה נגד הפוליטיקאים החרדים ש"יקשרו תפילין לגרון ויתלו את עצמם"

תביעת הענק של השדרן מתחנת הרדיו
נתן זהבי בשידור צילום: רדיו 103FM

כחצי שנה לאחר שהושעה מתחנת הרדיו 103FM השדרן הוותיק נתן זהבי ששידר בה מעל 20 שנה, תובע את התחנה בסכום של 2.6 מיליון שקלים אחרי שהשעתה אותו מעבודתו. לטענתו גם הכפישה את שמו.

בחודש נובמבר 2022, הושעה זהבי משידור ולא בפעם הראשונה בקריירה שלו, אחרי שהשתלח במילים קשות נגד חברי הכנסת החרדים באומרו: "כל הדרעקס האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך - תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע. לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות ועם הדלקת הנרות ועם התפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".

בתביעה נטען כי רדיו 103FM הפרה את החוזה שנחתם עם נתן זהבי ב-1997 להפקת מיזם משותף בשם "זהבי עצבני", מותג שמלווה אותה מעל עשרים שנה.

בכתב התביעה מציין עורך דינו של נתן זהבי: "הנתבעת פרסמה עליו דברי בלע בלתי נתפסים תוך חנופה לרגולטורים מולם הייתה מחויבת להגן על המיזם ועל חופש הדיבור... הנתבעת הוציאה דיבתו של מר זהבי, בכך שפרסמה כי זהבי יורחק מתפקידו עד אשר יתנצל בפני המאזינים הרבים שברגשותיהם הוא פגע, ובכך צרבה חותם את הנושא כאילו זהבי ביצע פגיעה נוראית".

לטענת עורך דינו של זהבי, התחנה "ניצלה את האירוע לפרשנות אינטרסנטית ולא נכונה של הדברים, תוך שהיא משתיקה למעשה את זהבי, מדוממת את המיקרופון ומייצרת מצג כאילו חרג מחופש הדיבור ומתרבות השיחה". מנהלי הרדיו מואשמים בתביעה כי "חרצו דין ופסקו מטעם עצמם, כי בדבריו של זהבי הייתה פגיעה ב-'קודשי ישראל' ואין לו מקום למעשה כשדר בתחנה. מדובר בהפרת חוזה מהותית והתנערות מכל חובה חוקית ומוסרית הקבועה בחוזה, בצד רמיסת שמו של זהבי, השמדתו של המוצר המשותף שלהם והכול לקול צהלת הקהל של יריביו ואויביו האידאולוגיים".

ברדיו 103FM הגיבו בקצרה ומסרו: "טרם קיבלנו את כתב התביעה, נגיב בבית המשפט".

נתן זהבי תביעת פיצויים רדיו 103 FM הפרת חוזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד