י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חשש מזיהום אוויר

שריפות ענק בקנדה ואובך שמסכן את הנוסעים

אובך כתום כיסה את ניו יורק בגלל עשן שנגרם מ-400 שריפות שמשתוללות בקנדה. זיהום האוויר הקשה משפיע על ניו יורק וערים בצפון-מזרח ארה"ב. מיליונים סובלים מהאובך

שריפות ענק בקנדה ואובך שמסכן את הנוסעים
האובך בניו יורק צילום: צילום מסך

שריפות ענק בקנדה מורגשות בצפון מזרח ארה"ב בשל האובך. השריפות הופכות את האוויר לקשה לנשימה, השמיים אפורים צהבהבים ומעלים חשש כי אוכלוסיות פגיעות יכולים להיפגע.

ניתן להרגיש את ההשפעות של מאות שריפות ברחבי המחוזות המערביים מקוויבק שבקנדה עד לעיר ניו יורק וניו אינגלנד, וממש מוחקים את קווי הרקיע.

ברשויות בארה"ב פרסמו התראות על זיהום אוויר. דווח על תנאים מעורפלים ועשן מהשריפות ברחבי אזור האגמים הגדולים מקליבלנד ועד באפלו. החשש הוא שזיהום האוויר בצפון-מזרח ארה"ב יימשך גם בימים הקרובים.

אובך עשן שהיה מעל העיר ניו יורק במשך רוב היום התעבה בשעות אחר הצהריים, הסתיר את נופי ניו ג'רזי מעבר לנהר ההדסון וגרם לשמש השוקעת להיראות כמו כדור אדמדם. באזור פילדלפיה, הדמדומים הביאו יותר אובך מניו יורק.

עשן מהשריפות נידף במדינות צפון מזרח ארה"ב כבר שבועות, אבל זה מורגש רק לאחרונה ברוב המקומות.

מושלת ניו יורק, קתי הוצ'ול, אמרה כי "קשה לפספס את השמים המעורפלים של יום שלישי", וראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, עודד את התושבים להגביל את הפעילויות בחוץ ולצאת רק "לצורך מוחלט".

 

אובך פילדלפיה קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד