כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
האיש עם הכוח

ראש העיר המקורב לנתניהו קורא להפיל את הממשלה

האם נתניהו יורתע ויתחיל לפועל? ראש העיר לוד יאיר רביבו מהאישים החזקים בליכוד שמכהן כבר עשור בתפקידו קורא להפיל את הממשלה בעקבות הפשיעה הערבית הממשיכה להשתולל בעירו ומאיימת על שלום התושבים 

ראש העיר המקורב לנתניהו קורא להפיל את הממשלה
בנימין נתניהו במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש העיר לוד יאיר רביבו מאיים להפיל את הממשלה. הלילה כתב ראש העיר בחשבון הטוויטר שלו: "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1 בקרוב אגייס עוד 4".

רביבו שמכהן כבר עשור שנים כראש עיר, נחשב לאחד האישים החזקים בליכוד וגם מהמקורבים ליו"ר התנועה בנימין נתניהו. ניתן להעריך שהאחד שכבר גייס לדבריו - עונה לשם "אליהו רביבו". הלא הוא אחיו שמכהן כחבר כנסת מטעם הליכוד החל מהכנסת הנוכחית.

יאיר רביבו עם נתניהו בכנסת.

שעות לפני הציוץ, סיפרה כתבת 'מקור ראשון' עפרה לקס, תושבת שכונת נווה זית בלוד על קליע שחדר לביתה ובנס לא פגע בבני משפחתה. "הערב קרה לי נס מטורף. החלטתי ללכת לישון מוקדם. 22:00 במיטה. העיר אמנם רועדת מיריות, אבל אני משתדלת להתעלם. וואטסאפים אחרונים, ואז פתאום צרור יחסית קרוב, פיצוץ ו... אני רואה עליי חתיכות קטנות של עץ".

"חושדת. קוראת לבעלי והוא מזהה כניסת קליע בשולחן שליד המיטה שלי, מתארת לקס. מתחילים להסתכל סביב, מוצאים רסיסי שולחן נוספים. מביטים על התריס, רואים חור כניסה. הקליע נכנס לחדר השינה שלי ופספס אותי בסנטימטרים. ברוך שעשה לי נס!".

"ולשאלות: איך זה קורה בעיר ואם בישראל? איך זה הגיוני שיורים כאן כל ערב? מסדירה נשימה. מחכה שמשהו כבר ישתנה כאן", מסכמת עופרה.

נזקי הירי | (עיבוד: 'בחדרי חרדים')

זמן קצר לאחר מכן הגיעה תגובתו של ראש העיר יאיר רביבו שאיים לגייס חברי כנסת כדי להפיל את הממשלה אם חוק הכנסת השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא יעבור באופן מיידי.

בציוץ נוסף בתגובה לאחד התושבים כתב רביבו: "אין למשטרה שום כלי אפקטיבי להילחם בפשיעה לנוכח בתי משפט רופסים עם שופטים שגרים במקומות נוחים ומוגנים. ולכן אני דורש את חוק השב"כ שיכניס את הפושעים למעצר עד תום ההליכים ויפענח בקלות".

יאיר רביבו העיר לוד ראש עיריית לוד הפלת ממשלה ארגוני פשיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד