כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"מושפעים מהמפגינים"

יו"ר הקואליציה: "השיחות יתפוצצו - נמשיך ברפורמה"

יו"ר הקואליציה העריך כי השיחות בבית הנשיא יתפוצצו והבהיר כי הקואליציה תמשיך בחקיקה חד צדדית של הרפורמה כבר בכנס הנוכחי. לדבריו, "אנשי האופוזיציה מאוד מושפעים מהמפגינים, הם ילכו איתם ולא עם מה שהעם רוצה"

יו"ר הקואליציה: "השיחות יתפוצצו - נמשיך ברפורמה"
אופיר כץ צילום: ערוץ כנסת

יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ התייחס הבוקר (חמישי) לשיחות הרפורמה בחסות בית הנשיא וטען כי לדעתו השיחות לקראת פיצוץ.

כץ אמר: "ברגע שנגיע לפיצוץ - ולהערכתי האישית זה מה שיהיה - אנחנו נמשיך עם הרפורמה כבר בכנס הנוכחי". לדבריו, "אם לא נצליח להגיע להסכמות והאופוזיציה באמת לא תלך עד הסוף, אנחנו נמשיך עם הרפורמה כפי שהתחייבנו לבוחרים שלנו".

לטענת יו"ר הקואליציה: "אנשי האופוזיציה מאוד מושפעים מהמפגינים, אותם אנרכיסטים שקובעים להם ומשפיעים עליהם. הם ילכו איתם ולא עם מה שהעם רוצה, שנעשה פה רפורמה ושינויים בהסכמה רחבה. הם לא ייתנו לנו את הלגיטימציה שהינה אנחנו עושים משהו והם בעצם תומכים, כי יש להם את מה שמחכה להם ליד הבית. הם לא יאפשרו את זה".

כץ נשאל אם הוא לא חשש שמחאות הענק יחזרו במידה והקואליציה תחליט לחוקק באופן חד צדדי את הרפורמה ואמר: "אני לא חושב שיהיו מאות אלפים. כשהבאנו את זה בהתחלה בצורה גדולה, זה גרם לאנשים לחששות אמיתיים, אבל אני לא חושב שהפעם המספרים יהיו אותו דבר".

לטענתו, "הפרצוף האמיתי של אותו קומץ, אנשים שממומנים מכסף זר, התגלה. הם יוצאים נגד כל דבר שאנחנו עושים, ושורפים כבישים ובאים עם מגפון לח"כים באוזן. אני חושב שאנשים מבינים היום שהארגון הזה של הפגנות זה בעצם נגד הממשלה הנבחרת, אנשים אנטי-דמוקרטיים שלא מקבלים את דין הבוחר".

כץ התייחס לעצירת החקיקה על ידי נתניהו ואמר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו גילה אחריות לנוכח מה שהיה, אבל זה לא אומר שעצרנו או שזה יגרום לנו להפסיק".

 

הרפורמה המשפטית אופיר כץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד