כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כמותו לא נראה

אריחים עם נשמה: חברת טובול קרמיקה השיקה אולם תצוגה חדש ומסקרן

אולם תצוגה חדש ומסקרן של חברת טובול קרמיקה באזור התעשייה תלפיות הושק ונפתח לרווחת הציבור הירושלמי • תם טובול, משנה למנכ"ל החברה שהפכה לאימפריה, מספר על הדרך הייחודית והקמת אולם תצוגה שלא נראה כמותו בהשקעה של מיליונים

אריחים עם נשמה: חברת טובול קרמיקה השיקה אולם תצוגה חדש ומסקרן
אולם חדש צילום: טובול

בשנים האחרונות אזור התעשייה תלפיות משנה את פניו וכחלק מהראייה העסקית והתכנון העתידי באזור, חברת טובול קרמיקה עוזבת את האולם הוותיק לטובת אולם חדשני, מרהיב ועוצמתי בתפארתו. טובול קרמיקה הינה בית למותגים בינלאומיים, מהמובילים והנחשקים בתחום האריחים והחיפויים.

לחצו כאן לאתר טובול קרמיקה>>>

מה מייחד את אולם התצוגה החדש?

"באולם החדש, שמתפרס על כ־950 מ"ר, הושקעו כ־4 מיליוני שקלים, סכום לא מבוטל, שמבטא את החשיבות שרואה בו החברה", מסביר תם טובול. "האולם מהווה היכל אדריכלי מעוצב ומסוגנן. הלקוחות המבקרים בו זוכים לחוויה אינטראקטיבית, רב־חושית ומה שמייחד אותו הוא נושא החדשנות. בנינו שלושה חדרים אינטראקטיביים, שמאפשרים ללקוח חוויית קנייה אחרת, שמפעילה את כל החושים. בכניסה לכל חדר המערכת מזהה תנועה ומדליקה תאורה ייחודית, שמתאימה לקו העיצובי של אותו חדר, מפיצה ריח ומוזיקה בהתאם. כיום אנחנו גם עובדים על קטלוג דיגיטלי, כדי שנוכל להנגיש ללקוחות את המוצרים בגודל אמיתי".

"החברה משווקת את המותגים המובילים בתחום, בארץ ובעולם, המיובאים מספרד, איטליה ומרחבי אירופה. המוצרים כוללים אריחים וחיפויים, כלים סניטריים, ברזים, ארונות אמבטיה, פרקטים, דלתות פנים ועוד, כשהדגש הוא על איכות המוצרים תוך שמירה מתמדת על חדשנות וטרנדיות מעולם העיצוב. מגוון המוצרים כולל מותגים מהשורה הראשונה, המשווקים בלעדית אצלנו, בהם TAU, מותג מפתיע וחדשני, שמספק את השפה העיצובית של המחר, ו־CERRAD, מותג נועז, אופנתי וטרנדי, שמכניס טוויסט עיצובי לכל חלל".

המומחים שלנו טסים לתערוכות ברחבי העולם ועובדים מסביב לשעון על־מנת להביא את הקולקציות, הטרנדים החמים ואת חומרי הגלם האיכותיים ביותר. ערכי החברה דוגלים במקצועיות ושירות וגם את זה הבאנו אל תוך רשת הקרמיקה שלנו. מחלקת קשרי אדריכלים שלנו יודעת לתת מענה לכל בקשה, מלווה כל פרויקט וכל לקוח. אנו יודעים לספק כל אריח שייבחר מרחבי העולם בעזרת מחלקת הייבוא ואנשי הסחר שלנו, והסיפוק שלנו הוא לראות את החלל המעוצב אחרי סיום השיפוץ ולדעת שהצלחנו להגשים את החלום של הלקוח.

מה מייחד את החברה?

קבוצת טובול הוקמה לפני 40 שנה כחברה משפחתית, בה שותפים שלושת האחים לבית משפחת טובול. בהמשך, שובצו בחברה בני דור ההמשך, וכיום החברה מנוהלת על ידי בני משפחת טובול במקביל לעובדים ומנהלים שגדלו אל תוך העסק כחלק מהמשפחה, "זה מה שמייחד ומלכד אותנו", מחייך תם טובול בסיפוק.

בשנת 2000 נפתחה חברת "טובול קרמיקה" עם אולם התצוגה המוכר בירושלים, ב־2013 נפתחו המרכז הלוגיסטי, המשרדים ואולם תצוגה במודיעין, מה שהיווה נקודת ציון של הפיכת העסק מחנות חומרי בנייה וקרמיקה לרשת אולמות בפריסה ארצית בענף חומרי הבניין והגמר. בשנת 2021 השיקה טובול קרמיקה אולמות תצוגה נוספים בביל"ו וברחוב הלח"י והפכה לרשת של ארבעה אולמות תצוגה בפריסה רחבה. "משם החלטנו לעשות מתיחת פנים, כחלק מתוכנית פריסת הרשת במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ, פתחנו בירושלים אולם תצוגה חדש יותר וכפול מקודמו בגודל, ואנו מתכננים לפתוח אולם נוסף בדרום הארץ בשנה הקרובה.

ספר על הקשר שלכם לירושלים

"אנחנו משפחה ירושלמית, כשבני המשפחה נולדו וגדלו בעיר. סבתי וסבי הקימו פנימייה לילדים ממשפחות הרוסות בבקעה, סבתי זכתה להוקרה על פועלה וקיבלה את פרס "מגן הילד" מראש הממשלה ואת עיטור הכבוד "יקירת ירושלים". שלושת האחים טובול התלבטו אם להמשיך בדרכם, ובסופו של דבר החליטו לפתוח חנות לחומרי בניין. החנות הראשונה נפתחה בדרום העיר, בסמוך לתלפיות, משם המשכנו להתפתח, וכיום הקבוצה מחזיקה בחמש חברות מסחריות. התחלנו את הדרך כעסק צנוע, מדלפק מכירות קטן לשיפוצניקים הגענו למקומנו היום, כשהחזון, לספק סל פתרונות לענף הבנייה משלבי הבנייה הראשונים ועד לשלב הפנים והגמר, הפך למציאות. הבחירה להישאר בירושלים, במקום בו גדלנו, הייתה בחירה טבעית עבור מי שגדל במשפחה ירושלמית שורשית. נשארנו עם הרוח של הורינו, עם החזון והדרך, זה לא מונע מאיתנו להרחיב את הפריסה הגיאוגרפית שלנו, לחדש את ליין המוצרים כל הזמן, ולשנות את שיטת המכירה המסורתית לשיטות יותר עדכניות ורלוונטיות לדור הצעיר. היינו ונישאר שחקני נשמה, זה חלק עיקרי ב־DNA שלנו כחברה. מכאן אנחנו שואפים לשמור על הצניעות המאפיינת אותנו בעשייה, וממשיכים להאמין בעבודה קשה, בלקוחות שמגיעים מפה לאוזן ומהמלצות. לכן נמשיך לתת שירות מצוין לקבלנים וללקוחות הפרטיים שלנו, מירושלים ומחוצה לה, ונמשיך להיות איתם בנקודות המרגשות של החיים".

לחצו כאן לאתר טובול קרמיקה>>>

קרמיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד