כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי ההדחה

נתניהו הציע לראש העיר את התפקיד הנחשק

ראש הממשלה הציע לצביקה ברוט, ראש עיריית בת ים לעמוד בראשות הוועדה המוניציפלית בליכוד. ברוט יחליף את קודמו בתפקיד חיים ביבס שיחסיו עם נתניהו התערערו

נתניהו הציע לראש העיר את התפקיד הנחשק
צביקה ברוט/בנימין נתניהו צילום: יח"צ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לצביקה ברוט, ראש עיריית בת ים לעמוד ראשות הוועדה המוניציפלית בליכוד, במקומו של ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס שעמד בראשות הוועדה.

על פי דיווח ב'כאן חדשות', ברוט החזיר תשובה חיובית, ואם לא תהיה דרמה של הרגע האחרון ההצעה תגיע לאישור ביום ראשון.

נזכיר כי לאחרונה היחסים בין ראש הממשלה נתניהו לבין ביבס התערערו לאחר שהאחרון מתח ביקורת על חקיקת הרפורמה המשפטית ונאבק בממשלה כאשר העבירה את חוק קרן הארנונה.

ביבס תקף את הממשלה בריאיון ל'ידיעות' ואמר: "אין פה ממשלה רחבה לאומית וציונית, אלא כזו שמתחילת הדרך נכנסה לכל מהלך ברגל שמאל".

לדבריו, "אם הקיצוניים ימשיכו למשוך את הליכוד למטה וירצו להעביר את הרפורמה באופן חד צדדי - זה יהיה הסוף שלנו. המפגינים הם מלח הארץ, ואני שמח שהרפורמה נעצרה רגע לפני שהגענו לתהום".

על ההתנגדות לקרן הארנונה הסביר ביבס: "שיטת העבודה של הממשלה הזו היא לסכסך בין הרשויות. ניסו להוביל את זה כמאבק של ישראל הראשונה מול ישראל השנייה, אבל הסיפור הוא שהממשלה מקימה קרן כדי לעשוק את תושבי המדינה. זה גזל שיטתי, ובשיטה הזאת המדינה תקרוס. במקום להילחם ביוקר המחיה, לוקחים יותר מהאזרחים".

 

חיים ביבס בנימין נתניהו צביקה ברוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד