כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הנתונים המלאים

סקר: האם יריב לוין צריך להתפטר מתפקידו

סקר שנערך העלה כי 27% חושבים שבתרחיש כזה יש להקפיא לחלוטין כל חקיקה, ו-35% חושבים שצריך לחוקק את החלקים שבהסכמה רחבה. 40% סבורים כי על לוין להתנות את התפטרותו בקביעת מועד חדש לחקיקת הרפורמה

סקר: האם יריב לוין צריך להתפטר מתפקידו
יריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר 'ערוץ 14' שערך מכון 'דיירקט פולס' של שלמה פילבר על רקע המתיחות בשיחות בבית הנשיא: 27% חושבים שבתרחיש כזה יש להקפיא לחלוטין כל חקיקה, ו-35% חושבים שצריך לחוקק את החלקים שבהסכמה רחבה.

לצד זאת, 31% חושבים כי יש לחוקק את הרפורמה במלואה. אותה השאלה נבחנה גם בקרב תומכי הליכוד בלבד, ובהתאם לכך התוצאה השתנתה: 70% סבורים כי יש לחוקק את הרפורמה במלואה.

שאלה נוספת שנשאלה בקרב תומכי הליכוד בלבד, הינה: אם יתברר בסבירות גבוהה כי חקיקה חד צדדית תוביל בבחירות הבאות לאיבוד ממשלת הימין, באיזו אפשרות תבחרו? 62% מוכנים לאבד את שלטון הימין בבחירות הבאות ובלבד שהרפורמה תעבור במלואה, נתון דומה גם בקרב כל הקואליציה. זאת, לעומת 5% בלבד שחושבים כי בתרחיש שכזה, יש להקפיא לחלוטין כל חקיקה.

נוסף על כך, נשאלו מצביעי הליכוד כיצד צריך לנהוג שר המשפטים, יריב לוין, אם הקואליציה תחליט שהיא מתפשרת על מרכיבי הרפורמה שהציג לציבור. 43% סבורים כי עליו לקבל את המשמעת הקואליציונית ולהישאר בתפקידו, כאשר 40% סבורים כי עליו להתנות את התפטרותו בקביעת מועד חדש לחקיקת הרפורמה. 13% בלבד חושבים שעליו להתפטר מידית מתפקידו.

ערוץ 14 סקרים ראש הממשלה יש עתיד יריב לוין מכון הסקרים דיירקט פולס הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד