כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הסולטן מסלוג'מסטאן

אזלו לו מדינות לבקר בהן, אז הוא יצר את שלו

אמריקאי שבילה את חייו בניסיון לבקר בכל מדינה בעולם, החליט לקנות מגרש של 11.07 דונם של אדמה צחיחה ריקה במדבר קליפורניה כדי לבנות "מדינה" חדשה על שם תוכנית הרדיו שלו. הרפובליקה רשמה יותר מ-500 אזרחים, 4,500 נוספים אושרו על תנאי או ממתינים בתור לאזרחות  

אזלו לו מדינות לבקר בהן, אז הוא יצר את שלו
הסולטן ונתיניו צילום: משרד התקשורת של הרפובליקה של סלוג'מאסטאן

רנדי וויליאמס דיג'יי המכונה גם "הסולטן של סלוג'מסטאן" אומר כי הוא הקים מדינה כי נגמרו לו המדינות אחרי שביקר בכולן. "נגמרו לי המדינות, אז יצרתי את שלי" אמר לרשת CNN. המדינה לא מוכרת באו"ם, יש לה אתר אינטרנט ורשתות חברתיות, כמו טוויטר ופייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, לטיקטוק המדינה עדיין לא הגיעה, ואפשר להתעדכן על החלטות חשובות שמתקבלות שם.

וויליאמס בילה את חייו בניסיון לבקר בכל מדינה בעולם. כשרק אומה אחת מוכרת על ידי האו"ם בה הוא לא ביקר, אך מתכנן לבקר. הוא החליט לקנות מגרש של 11.07 דונם של אדמה צחיחה ריקה במדבר קליפורניה כדי לבנות "מדינה" חדשה על שם תוכנית הרדיו שלו.

לבוש במיטב בגדיו ומשקפי השמש שלו, הסולטאן של סלוג'מסטאן הכריז רשמית על עצמאות מארצות הברית של אמריקה בשעה 12:26 ב-1 בדצמבר 2021, כאשר הוא שידר את ההיפרדות בשידור חי מ"משרדו" הממשלתי הפתוח בדובלנדיה, הבירה. של הרפובליקה של סלו-ג'מסטאן.

שנתיים לאחר מכן, ובעוד הסולטן מסלוג'מסטאן יצר כמה חוקים מוזרים (הוא הוציא מחוץ לחוק לבישת קרוקס למשל), לרפובליקה יש גם את כל המאפיינים של מדינת לאום בתחילת דרכה. היא מנפיקה דרכונים משלה, מניפה את הדגל שלה, מדפיסה מטבע משל, ויש לה המנון לאומי שמושמע בהזדמנויות שונות.

הרפובליקה רשמה יותר מ-500 אזרחים, 4,500 נוספים אושרו על תנאי או ממתינים בתור לאזרחות. כעת, כשוויליאמס השלים את מטרת חייו של ביקור בכל מדינה בעולם, הוא מזמין תיירים לבקר ברפובליקה של סלוג'מסטאן.

"כשאני לא משדר ברדיו, אני כנראה נוסע למדינה שרובם לא שמעו עליה", אמר וויליאמס ל-CNN לפני שיצא למסע לטורקמניסטן, המדינה האחרונה ברשימת 193 המוכרות של האו"ם. "אחת הסיבות שיצרתי את המדינה כי אחרי 193 מדינות, רציתי 194".

בשם הרשמי "הטריטוריות המאוחדות של האומה הריבונית של הרפובליקה העממית של סלוג'מסטאן", "מדינתו" המוצהרת של וויליאמס ממוקמת ליד כביש מדינת קליפורניה 78, נסיעה של שעתיים וחצי צפונית-מערבית לסן דייגו. חלקת האדמה הקטנה היא לא הרבה יותר ממדבר, אבל וויליאמס הקים שלט עצום "ברוכים הבאים לסלוג'מסטאן" ליד הכביש המהיר, הוא בנה עמדת ביקורת גבול והניף את הדגל הצבעוני של סלוג'מאסטן מעל לשכת השרים שלו, הפתוחה כעת.

וויליאמס קיבל השראה ליצור מדינה משלו לאחר שביקר בשטחים המוצהרים על ידי מנהיגים שונים במסעותיו בעולם. באוגוסט 2021 ביקר וויליאמס ברפובליקה של מולוסיה, שטח של 11.3 דונם בנבאדה ארה"ב שהכריזה על עצמאות מארצות הברית של אמריקה ב-1998, שם נערך לו סיור אישי על ידי ראש המדינה המדומיינת "הוד מעלתו קווין באו".

כשחזר הביתה לסן דייגו, וויליאמס החל מיד לתכנן תוכניות גדולות למדינה משלו. באוקטובר 2021, הוא רכש חלקת אדמה תמורת 19,000 דולר ועד דצמבר של אותה שנה הכריז על עצמאותה של סלוג'מסטאן.

וויליאמס אוהב להצטלם ולפרסם את עצמו לבוש במדי הסולטן הירוקים והבוהקים שלו, עם מדליות צבאיות מזויפות, כותפות מוזהבות ומשקפי שמש כהים. הוא שוכר "שומרי גבול" ומקיף את עצמו ב"אנשי ביטחון", הוא מארח אירועים ברפובליקה של סלוג'מסטאן ואוכף איסורים שכל האזרחים והמבקרים צריכים לפעול עליהם כדי להימנע מ"גירוש". נכון לעכשיו, האיסורים האלה כוללים "נעילת קרוקס", "למלמל מוזיקת ראפ" ו"אנשים ששמים רגליים על לוח השעונים ברכב".

התוכנית הגדולה הבאה שלו היא לגייס כסף כדי לבנות פסל - אנדרטה ענקית של עצמו. וויליאמס אומר שהוא עובד על יצירת קשרים דיפלומטיים עם מדינות אחרות, ודרכון של סלוג'מסטאן הוחתם על ידי 16 מדינות שונות בנסיעותיו האחרונות, כולל דרום אפריקה, ניו זילנד, ונואטו וארצות הברית.

הוא מבהיר שהמדינה עומדת מבחינה טכנית בקריטריונים למדינת לאום ריבונית. השלב הבא הוא שהסולטאן יזכה בהכרה מארצות הברית, אם כי זה עשוי להיות מעט מופרך אפילו עבור וויליאמס.

"אני קצת מתוסכל להודות שלמרות אימיילים והודעות לנשיא ביידן בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, ההודעות שלנו כולן לא נקראו", מסביר וויליאמס. "אולי הם תקועים בתיקיית הספאם שלו".

קליפורניה ארה"ב רפובליקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד