ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
האוקראינים קוראים לישראל לעזור

פוטין תקף את אומן בטילים - אין נפגעים יהודים

משרד הפנים האוקראיני דיווח על תקיפה באומן. נגרם נזק למתקן תעשייתי ובמתקן לשטיפת מכוניות פרצה שריפה. שמונה בני אדם נפצעו. בחסדי שמים אין נפגעים בקרב היהודים. "מצפים לעזרה משמעותית מממשלת ישראל"

פוטין תקף את אומן בטילים - אין נפגעים יהודים
כוחות ההצלה באומן צילום: משרד הפנים - אוקראינה

מתקפה רוסית על העיירה אומן. אתמול (חמישי) בערב פתחו כוחות רוסים במתקפת טילים על עיירת אומן שבמחוז צ'רקאסי; על פי מידע ראשוני, שמונה בני אדם נפצעו ונפגעו מתקנים אזרחיים באיזור.

שגריר אוקראינה בישראל, איבגן קורניצ'וק מסר: "מאז תחילת המלחמה האויב הרוסי לא מבחין בין תקיפת חיילים לתקיפה ברוטלית של אוכלוסיה אזרחית ואפילו מקומות בעלי חשיבות דתית. אנחנו יודעים כמה אומן חשובה ליהודים ומצפים לעזרה משמעותית מממשלת ישראל."

משרד הפנים האוקראיני דיווח כי הרוסים תקפו את אומן והסביבה: "האויב הרוסי פתח במתקפת טילים על אומן, נגרם נזק למתקן תעשייתי ובמתקן לשטיפת מכוניות פרצה שריפה. שמונה קורבנות אושפזו, שניים מהם במצב קשה. במקום פועלים כוחות הצלה של שירות החירום הממלכתי, שוטרים וחובשים" כך נמסר.

גם העיר ז'יטומיר היתה קורבן למתקפת טילים רוסית הלילה, עשרות בתים ניזוקו, לפחות ארבעה מהם נהרסו כליל, לפחות שלושה פצועים והרוג אחד, כך לפי משרד הפנים האוקראיני, לא דווח על נפגעים בקרב הקהילה היהודית.

 

אומן מלחמת אוקראינה רוסיה מתקפת טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד