כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשיפת 'בחדרי חרדים'

"גייס חמישי" - תגובות נזעמות במערכת הפוליטית נגד עופר כסיף

סערה במערכת הפוליטית בעקבות התיעוד המקומם שנחשף ב'בחדרי חרדים' בו נראה ח"כ עופר כסיף מאחל לצעיר יהודי להירצח בפיגוע טרור | לשכת בן גביר: "כסיף תומך טרור מוצהר, גייס חמישי בתוך כנסת ישראל" | בתגובות נוספות נמסר: "שנאת השמאל לעמו מעבירה אותו על דעתו"

"גייס חמישי" - תגובות נזעמות במערכת הפוליטית נגד עופר כסיף
עופר כסיף צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סערה במערכת הפוליטית בעקבות התיעוד המקומם שנחשף ב'בחדרי חרדים' בו נראה צעיר יהודי מטיח בפניו של ח"כ כסיף ובפני מפגין נוסף במהלך הפגנה בעיר העתיקה: "יהודים נרצחו פה, חבר שלי נרצח פה", וח"כ כסיף מאחל לו בתגובה: "בקרוב אצלך".

מלשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמסר ל'בחדרי חרדים' בתגובה לתיעוד: "הסיבה שרצינו להעיף את עופר כסיף ולפסול אותו מלרוץ לכנסת, בגלל הדברים האלו. מדובר בתומך טרור מוצהר, גייס חמישי בתוך כנסת ישראל. עופר כסיף שהיכה שוטרים (מה עם הכתב אישום?), תומך באויבנו הכי גרועים, לא צריך להיות בכנסת ישראל".

סיעת 'עוצמה יהודית' אף הודיעה כי תגיש תלונה לועדת האתיקה כנגד ח"כ עופר כסיף, "שבלי בושה מטיח בעזות מצח לעבר בחור יהודי ואומר לו "בקרוב אצלך" וזאת לאחר שאותו בחור זעק בפניו שחברו נרצח במקום בו הוא מבקר. השר בן גביר אומר: "הגיע הזמן לשים סוף לתומכי טרור שמסתובבים לנו בכנסת". כך בהודעתה.

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' מסרה בתגובה ל'בחדרי חרדים': "עופר כסיף מדגים כיצד שנאת השמאל לעמו מעבירה אותו על דעתו. לאחל ליהודי להרצח? בזיון. בושה וחרפה שחבר כנסת בישראל מתבטא בצורה הזו".

ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית מסר ל'בחדרי חרדים': "השפל העמוק שמגיעים אליו הנציגים הערבים ובפרט עופר כסיף, רק הולך ומעמיק. זהו תיעוד מזעזע. קשה להאמין כי אמירה כזו נאמרה על ידי אדם שחבר בכנסת ישראל. אסור לנו לעבור על כך לסדר היום".

ח"כ אוהד טל. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אוריאל בוסו מסר בתגובה לתיעוד המזעזע: "אין הזיה גדולה מהתיעוד המזעזע הזה, עופר כסיף ח"כ בכנסת ישראל מאחל מוות ליהודי, מאיפה לעזאזל השנאה הזאת ומאיפה השקט של כל חבורתו מהשמאל ,אל תסגרו את איילון אבל תשתיקו אותו הוא לא דיבר בעקיפין הוא דיבר מאוד ברור מישהו זעק לעברו איבדתי כאן חבר שנרצח בידי מחבלים וכסיף השיב לו בקרוב אצלך זה אירוע חריג בהשלכות שלו".

ח"כ דני דנון מ'הליכוד' גינה גם הוא את דבריו של כסיף ואמר: "לא ייאמן: ח"כ בישראל, עופר כסיף, מאחל ליהודי למות בפיגוע. ‏אין מקום לתומכי טרור ומחבקי מחבלים בכנסת ישראל".

ח"כ חנוך מילביצקי מ'הליכוד' הזדעדזע גם כן מהתיעוד וכתב: "חבר הכנסת כסיף מאחל לצעיר יהודי שמוחה מולו להירצח. זו לא טעות. תקשיבו בעצמכם. הטעות היא שלנו שאנחנו מאפשרים לאיש שפל ובזוי כמוהו לכהן כח״כ. נפעל לשנות".

בתוך כך, ארגון זכויות האדם 'בצלמו' הגיש מכתב תלונה חריף ליו"ר ועדת האתיקה של הכנסת חה"כ ינון אזולאי בדרישה לבצע דיון דחוף בעניינו של כסיף, הרחקתו לחצי שנה והטלת קנס כספי גבוה.

במכתב שנשלח על ידי מנכ"ל הארגון שי גליק נכתב: "זה לא מצחיק. האיש אלים ומקומו מחוץ לפרלמנט. אני קורא לכם לכנס את הוועדה עוד השבוע לדיון דחוף והרחקתו לגמרי מכנסת ישראל למשך הזמן המקסימלי חצי שנה. אם לחבר כנסת בישראל מותר לאחל בפומבי לאדם להירצח בפיגוע טרור אז מה זה אתיקה?".

איתמר בן גביר מיכל וולדיגר אוריאל בוסו עופר כסיף תלונה בוועדת האתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד