כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ייטמן לפני שבת

בעל 'נר דוד': הגאון רבי יהושע סלומון זצ"ל

הלך לעולמו הגאון רבי יהושע סלומון זצ"ל אחיו של הגאון רבי ברוך שמעון זצ"ל, שהרביץ תורה בישיבת 'נחלת דוד' וחיבר את הספר 'נר דוד'. הלווייתו תתקיים עוד לפני כניסת השבת בירושלים

בעל 'נר דוד': הגאון רבי יהושע סלומון זצ"ל
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו של הגאון רבי יהושע סלומון זצ"ל, ראש כולל בירושלים ומרביץ תורה עשרות בשנים בישיבת 'נחלת דוד' בפתח תקווה שהלך לעולמו והוא בן 75.

המנוח זצ"ל נולד בכ' תמוז תש"ז לאביו הגאון רבי דוד סלומון זצ"ל, הרב של כפר אברהם ועין גנים, וראש ישיבת 'תורה ומלאכה' בפתח תקווה, ונכד הרב מחרקוב זצ"ל - ולאימו מרת ציפורה ע"ה בתו של הגאון רבי ישראל אריה ספיר זצ"ל, מרבני פתח תקווה.

בבחרותו קנה את תורתו כתלמיד מובהק לרבותיו בישיבת חברון ובהגיעו לפרקו נשא את רעייתו בתו של הגאון רבי אליהו חזן זצ"ל ראש ישיבת תורה ודעת בארה"ב.

הרב המנוח הרביץ תורה בישיבת נחלת דוד שבראשות אחיו הגאון רבי ברוך שמעון סלומון זצוק"ל רבה של פתח תקווה. חיבר את הספרים על עניינים בסוגיות הש"ס 'נר דוד'.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים וצאצאים הממשיכים את דרכו, בין בניו: בנו הבכור, הגאון ר' דוד סלומון ראש כולל "דברי אליהו" בירושלים, הגאון רבי חיים סלומון ראש חבורה בישיבת מיר וחתנו של ראש הישיבה הגרנ"צ פינקל זצ"ל. גיסו יבלחט"א הגאון רבי יוסף שינין רבה של אשדוד. 

מסע הלוויה יערך עוד קודם שבת קודש בשעה 17:45 מביתו ברחוב הרב סורוצקין 18 בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הרב ברוך שמעון סלומון פתח תקווה ישיבת נחלת דוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד