כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
20 נגד 1

העיתונאי עבר לינץ' ואושפז; למה לא שמעתם על זה

כתב ערוץ 13 הותקף על ידי כ-20 איש במהלך סיקור בכפר ירכא הדרוזי בצפון ואושפז בבית חולים לאחר שספג מהלומות בכל חלקי גופו והסלולר שלו נשבר. בניגוד לעבר בערוץ 13 בו הוא עובד לא דיווחו על כך לצופים ולא פרסמו הודעת גינוי למעשה

העיתונאי עבר לינץ' ואושפז; למה לא שמעתם על זה
עלי מוגרבי צילום: מתוך טוויטר

כתב 'חדשות 13' עלי מוגרבי אושפז בשבת בבית חולים לאחר שעבר ניסיון לינצ' מצד כ-20 תוקפים מהכפר ירכא שבצפון שהיכו אותו בכל חלקי גופו. כך מדווח כתב ynet יאיר קראוס.

לדבריו, הפורעים ניסו לתקוף גם את גדעון לב ארי, צלם 'חדשות 13' ולשבור את המצלמה. הצלם הצליח לחלץ את מוגרבי והציל את חייו. לדבריהם שוטרים שהיו עדים לתקיפה ברחו מהמקום.

עלי מוגרבי. (צילום מסך)

השניים סיקרו את המחאה על הירצחה של שרית אחמד בת ה-18 ביום שישי האחרון. פורעים שהגיעו לצומת בתום ההפגנה השחיתו את האנדרטה שהוקמה לזכרה, תקפו את העיתונאים ואף שברו את הטלפון הסלולארי של מוגרבי. "הם היו בסכנת חיים אמיתית ויצאו בנס". אמרו עדי ראיה.

אנשי תקשורת הביעו פליאה על כך ש'ערוץ 13' לא דיווח על כך לצופים וגם לא באתר האינטרנט של הערוץ בניגוד לעבר כאשר הותקפו יוסי אלי, אודי סגל ואחרים שהערוץ אף פרסם הודעת גינוי רשמית שהופצה לכלי התקשורת המתחרים. "חייב לציין שאני המום שחדשות 13 לא מצאו לנכון עד עכשיו לדווח או להגיב לאירוע החמור הזה. המום", ציין העיתונאי יאיר קראוס.

תקיפת עיתונאי ערוץ 13 ירכא ניסיון לינץ עלי מוגרבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד