כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ליצור חלום

חברת פורשה חושפת את ה"דגם מהעתיד"

פורשה חושפת את מכונית התצוגה שתסובב לכם את הראש. הצצה לעתיד מהיר במיוחד

חברת פורשה חושפת את ה"דגם מהעתיד"
MISSION X החשמלית. פורשה צילום: פורשה

יצרנית מכוניות העל הגרמנית פורשה חושפת את "מישן איקס", מכונית תצוגה אשר אמורה להמחיש כיצד יראו המכוניות של פורשה בעתיד. מכוניות תצוגה הן מכוניות אשר משמשות את יצרני הרכב כדי להדגים את היכולות שצברו וכמובן גם כדי להראות ללקוחות כיצד דגמי העתיד של היצרן יראו ומה יהיו ביצועיהם. במקרה של פורשה מדובר בביצועים ויכולות שיגרמו ליצרני רכב אחרים לקנא.


מבט מפנים • קרדיט: פורשה

קודם כל חשוב לציין שההצגה של הפורשה Mission X מתקיימת לכבוד יום הולדתה השבעים וחמישה של פורשה. מעבר לכך, המישן איקס אינה מכונית גדולה מאוד: אורכה הוא 4,596 מילימטרים, כלומר אורך של מכונית משפחתית ממוצעת. רוחבה הוא 1,999 מילימטרים, כלומר מדובר במכונית רחבה למדי וגובהה שפוף: 1,199 מילימטרים בלבד, הרבה פחות מרוב המכוניות המשפחתיות.

מה עם הכוח? ובכן, לעת עתה זה סוד כמוס: פורשה לא חושפת כמה כוחות סוס מפיקים מנועיה של המישן איקס, אך כן מציינת שמדובר במכונית חשמלית. ועוד משהו חשוב: פורשה גם מציינת שהמישן איקס היא מכונית שמיועדת לשבור שיאי מהירות על ה"נורבורגרינג", אחד ממסלולי המרוץ האגדיים של גרמניה, וזה מן הסתם אומר שלפורשה הזאת יש עוצמה אדירה. כעת ניתן רק לחכות ולנסות לנחש כמה כוחות סוס יש למכונית העתיד של פורשה ומתי היצרנית אכן תבחר לייצר אותה כדי לשבור את שיאי המהירות.

פורשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד