ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"לחזק את מעמד הרב המקומי"

מיזם חדש ברבנות הראשית: סיורי השטח ברחבי הארץ

במסגרת המיזם של מנכ"ל הרה"ר לישראל מר יהודה כהן למפגש בלתי אמצעי עם הרבנויות, המועצות הדתיות המקומיות התעשיינים ובעלי העסקים, המנכ"ל יסייר עם לשכתו בשטח מעת לעת

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

במסגרת המיזם של מנכ"ל הרה"ר לישראל מר יהודה כהן למפגש בלתי אמצעי עם הרבנויות, המועצות הדתיות המקומיות התעשיינים ובעלי העסקים, המנכ"ל יסייר עם לשכתו בשטח מעת לעת בכדי לעמוד מקרוב ולפגוש את הרבנים איש איש במקומו ועל עבודתו.

היום ביקר המנכ"ל במועצה הדתית האזורית מרום הגליל, את המנכ"ל ארחו הרב האיזורי הרב יוסף אלמשעלי ויו"ר המועצה הדתית ר׳ אליהו דדוש. המנכ"ל וציוותו ביקרו במפעלי בשר, ביקבי יין, ובחנוכת מבני תעשייה ועוד.

במהלך הסיור נערכו פגישות עם שי שמכה מנכ"ל מפעל לעיבוד בשר ציון שמכה ועם מר אלי גידור מנכ"ל יקב רקנאטי אשר כיבד את המנכ"ל בקביעת מזוזה למבנה מרכז המבקרים החדש.

הרב יוסף אלמשעלי רב המועצה האזורית הודה בשמו ובשם המפקחים המשגיחים ובעלי העסקים על סיור העבודה והודה על התמיכה, הרוח החדשה, והגיבוי המלא ובירך על מטרת המנכ"ל "לחזק ולהעצים את הרבנויות והמועצות הדתיות המקומיות במתן סמכויות אכיפה ופיקוח".

מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל יהודה כהן הודה לרב על הסיור והוסיף שתפקידנו ברבנות הראשית לישראל הוא לחזק את מעמד הרב המקומי "המרא דאתרא" כפוסק וכמנהיג רוחני, לתת כלים, לחזק ולתת תוקף לפעילותה של המועצה הדתית הכפופה להנחיותיו ההלכתיות של הרב מתרגמת אותם לנהלי עבודה ומיישמת אותם בפועל למתן שרות מיטבי לציבור הרחב ברוח ישראל סבא.

הרבנות הרבנות הראשית מועצת הרבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד