כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעקבות חשיפת 'בחדרי'

הח"כ פנה ליועמ"שית ולפרקליט: "למצות את הדין עם כסיף"

הסערה סביב תיעוד הוידאו שפורסם לראשונה כאן ב'בחדרי' ובו נראה חבר הכנסת כסיף מאחל לצעיר חובש כיפה להירצח בפיגוע שפוסרם לראשונה ב'בחדרי חרדים' - לא שוככת | חה״כ אביחי בוארון שלח מכתב בהול ליועמשית, לפרקליט המדינה, ולוועדת האתיקה של הכנסת: ״גם לחופש הביטוי יש גבול״

הח"כ פנה ליועמ"שית ולפרקליט: "למצות את הדין עם כסיף"
ח"כ עופר כסיף צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעקבות חשיפת 'בחדרי' ח"כ בוארון בפניה בהולה ליועמ"שית ולפרקליט המדינה - למצות את הדין עם ח"כ כסיף.

המערכת הפוליטית ממשיכה לסעור בעקבות התיעוד המקומם שנחשף ב'בחדרי חרדים' בו נראה ח"כ עופר כסיף מאחל לצעיר יהודי להירצח בפיגוע טרור, ח"כ אביחי בוארון בפניה בהולה ליועמשית ולפרקליט המדינה, ח"כ מיליבצקי פנה לועדת האתיקה.

בסוף שבוע שעבר חשפנו כאן ב'בחדרי חרדים' תיעוד מקומם בו נראה צעיר יהודי מטיח בח"כ עופר כסיף שהשתתף במחאה ברובע המוסלמי בירושלים: "יהודים נרצחים פה, חבר שלי נרצח פה" ולתדהמתו של הצעיר, כסיף ענה לו בתגובה: בקרוב אצלך.

התיעוד גרם לסערה ציבורית ופוליטית והבוקר (ראשון) היא עברה למעשים פרקטים פרלמנטרים. חה"כ אביחי בוארון שלח מכתב בהול כלשונו ליועצת המשפטית לממשלה, לפרקליט המדינה ולוועדת האתיקה של הכנסת: "גם לחופש הביטוי יש גבול".

עוד כותב בוארון במכתבו: ״האיחולים של עופר כסיף (שגם הכה שוטר בעת מילוי תפקידו) לצעיר ישראלי, להירצח כמו יהודים אחרים שנרצחו בעיר העתיקה היא אמירה מחרידה שצריכה לזעזע כל יהודי בישראל. גם לחופש הביטוי יש גבול. בפרט לחבר כנסת שדבריו נשמעים ומהודהדים. דם יהודי אינו הפקר".

גם ח"כ מיליבצקי (ליכוד) הודיע כי פנה הבוקר לועדת האתיקה של הכנסת וכך כתב בפוסט שפרסם: :הגשתי הבוקר תלונה לועדת האתיקה של הכנסת כנגד חה״כ כסיף בגין איחולי הרצח שאיחל ביום שישי לצעיר יהודי בירושלים.
אינני נוהג להגיש תלונות שכאלו אבל כאן נחצה רף שאסור להסכים לו"

יצוין כי פנייתם של חברי הכנסת לועדת האתיקה מצטרפת לפנייתם של הארגונים 'בצלמו' ו'תורת לחימה' שגם הם פנו לועדת האתיקה בעקבות אותה אמירה של כסיף.

אביחי בוארון עופר כסיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד