כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"לעולם לא אעזוב"

טראמפ התחייב להישאר במרוץ גם אם יורשע

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ התחייב להישאר במרוץ לנשיאות גם אם יורשע באחד התיקים המתנהלים נגדו. "לעולם לא אעזוב, אלה בריונים שרודפים אחרי" הוא אמר

הנשיא לשעבר טראמפ
הנשיא לשעבר טראמפ צילום: Amir Levy/FLASH90

דונלד טראמפ התחייב להמשיך לרוץ לנשיאות גם אם יורשע כחלק מכתב האישום הפדרלי בן 37 סעיפי האישום שהוצא נגדו בסוף השבוע. "לעולם לא אעזוב", אמר טראמפ בראיון על סיפון מטוסו. "תראה, אם הייתי עוזב, הייתי עוזב לפני המרוץ המקורי ב-2016, בתיאוריה זה לא בר ביצוע".

על טראמפ אין איסור חוקי לרוץ לנשיאות מהכלא או כעבריין מורשע. אבל ריצה שלו לנשיאות תביא את מערכות הפוליטיות והמשפטיות של ארה"ב לממד אחר. הנשיא לשעבר מתח ביקורת קשה על היועץ המיוחד ג'ק סמית' שהגיש נגדו כתב אישום בגין טיפול לקוי במסמכים מסווגים, וטען שהתיק נגדו היה ממניעים פוליטיים. "אלה בריונים שרודפים אחרי", אמר.

טראמפ טוען שהוא לא יורשע ואמר שהוא לא צופה עסקת טיעון, אם כי הוא השאיר את האפשרות לעשות זאת "כאשר הם ישלמו לי פיצויים".

הוא דחה את האפשרות שיחון את עצמו אם יזכה בנשיאות ב-2024. "אני לא חושב שאי פעם אצטרך", אמר טראמפ ל'פוליטיקו'. "לא עשיתי שום דבר רע".

"אף אחד לא רוצה שיוגש נגדו כתב אישום", אמר טראמפ. "לא אכפת לי שבסקרים אני עולה, אני לא רוצה שיוגש נגדי כתב אישום. מעולם לא הוגש נגדי כתב אישום. עברתי את כל חיי, עכשיו מגישים נגדי כתב אישום כל חודשיים, זה פוליטי".

דונלד טראמפ פוליטיקו מסמכים מסווגים בחירות בארה''ב הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד