כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"רופס ושמאלן"

עוצמה יהודית במתקפה על גנץ: "ייקח הרבה זמן לתקן את הנזק שהותיר"

בעוצמה יהודית תקפו בחריפות את יו"ר המחנה הממלכתי ברקע קריאותיו לפטר את השר בן גביר. "בני גנץ היה שר ביטחון רופס ושמאלן, שבתקופתו זינק הטרור לשיא שלילי של למעלה מעשור", נכתב בהודעת המפלגה

עוצמה יהודית במתקפה על גנץ: "ייקח הרבה זמן לתקן את הנזק שהותיר"
בן גביר/בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

בעוצמה יהודית תוקפים היום (ראשון) בחריפות את יו"ר המחנה הממלכתי שקרא בימים האחרונים לראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את השר איתמר בן גביר מתפקידו.

בהודעת המפלגה נכתב: "בני גנץ היה שר ביטחון רופס ושמאלן, שבתקופתו זינק הטרור לשיא שלילי של למעלה מעשור, שבתגובה לטרור אירח את הטרוריסט מכחיש השואה אבו מאזן בביתו, חילק לו מיליארדים כפרס על המענקים לרוצחים, פתח חסמים ביו"ש תוך סיכון חיי יהודים, הקפיא הרמטית את ההתיישבות היהודית ונתן לפלסטינים לבנות בפראות במימון זר".

לסיום נכתב: "גנץ הוא האחרון שיכול להטיף על ביטחון - ייקח עוד הרבה זמן לממשלה הנוכחית לתקן את הנזק שהאיש הכושל הזה הותיר".

מוקדם יותר הבוקר קרא יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בביקור בקלנסווה לפטר את בן גביר: "המשרד לביטחון פנים צריך שר עם ניסיון במעשים ולא ביחסי ציבור. שר שיודע לעבוד ביחד המפכ"ל ומפקדי המשטרה, ולא לתדרך נגדם ולהדיח אותם בתקשורת. שר שיוכל לרכוש את אמון האוכלוסייה, ולתת לה תחושת ביטחון – ולא כזה שעושה לה דה לגיטימציה כבר עשורים".

גנץ הוסיף: "כל יום שהמפתחות לביטחון הפנים בידיים של בן גביר – הוא הפקרות לאומית של ראש הממשלה. אני קורא לנתניהו לפטר אותו עוד היום. הניסוי נכשל, והמחיר כבד".

בנוסף קרא שר הביטחון לשעבר להקים קבינט שיילחם בפשיעה. לדבריו, "הדבר האחרון שאפשר להגיד על נתניהו זה שהוא נחוש לטפל במגפת האלימות. אין פתרונות קסם - את האלימות אפשר יהיה לעצור רק כשנתניהו יתייחס למשילות בטורעאן באותה הרצינות שהוא מתייחס לחיזוק המוכנות לטהראן. שדין ראש העין יהיה כדין קלנסווה".

עוד אמר: "כמו שהקמנו את קבינט הקורונה שאיפשר לנו לקבל החלטות ברמה הלאומית מול מגיפה – כך צריך להקים קבינט שיילחם במגפת הפשיעה. כולם צריכים לשבת, כל שבוע סביב השולחן ולשלב בין כל הכוחות – בחקיקה, בשטח, בכלכלה ובחינוך.

עוצמה יהודית איתמר בן גביר בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד