כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ראש ישיבת לב אליהו סיפר

צפו: על מה חשב ראש ישיבת פורת יוסף בקבלת שבת

הגר"י זכריה ראש ישיבת 'לב אליהו' נשא דברים בשיעורו השבועי של הראש"ל הגר"י יוסף וסיפר על רבו מרן חכם בן ציון אבא שאול זצ"ל לקראת מלאת חצי יובל שנים להסתלקותו. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור שסיפר ראש הישיבה 

צפו: על מה חשב ראש ישיבת פורת יוסף בקבלת שבת
הגר"י זכריה בשיעור של הראש"ל הגר"י יוסף צילום: באדיבות המצלם

לקראת מלאת חצי יובל שנים להסתלקותו של מרן ראש הישיבה חכם בן ציון אבא שאול זצוק"ל ראש ישיבת 'פורת יוסף' שיחול בחודש תמוז הקרוב, הגיע תלמידו המובהק הגאון רבי יעקב זכריה ראש ישיבת 'לב אליהו' לשיעורו השבועי של הראש"ל הגר"י יוסף במוצאי שבת בבית הכנסת היזדים ונשא דברים לזכרו כ'רב המקדים'.

במהלך הדברים סיפר ראש הישיבה הגר"י זכריה כי באחת הפעמים הגיע הגרב"צ אבא שאול זצ"ל לשיעור ביום ראשון בבוקר כשהוא שמח מאד, וסיפר לתלמידים כי בקבלת שבת עלה לו תירוץ על קושיא שהתקשה מלפני חודש בפני התלמידים, תירוץ שמיישב את רש"י חלק, "הרב כל כך שמח, אנחנו לא זכרנו את הסוגיא בכלל מאז, וחכם בן ציון חודש שלם אחרי שעברנו כמה סוגיות הפריע לו שאינו מבין את הרש"י וכל הזמן היה חושב על כך עד שמצא תירוץ שיישב את ליבו, זהו ענק בתורה שכל חייו תורה", אמר הגר"י זכריה.

בתוך כך, בשבוע הבא תערך עצרת המרכזית לזכרו של חכם בן ציון אבא שאול במלאות 25 שנה להסתלקותו בהיכל ישיבת 'לב אליהו' בשכונת רמת שלמה בירושלים בהשתתפות גדולי ישראל וראשי הישיבות.

חכם בן ציון אבא שאול ישיבת לב אליהו הרב יצחק יוסף הרב זכריהו הרב יעקב זכריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד