כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הר דוב

אירוע חריג נוסף: לבנונים ניסו להשחית את המכשול של צה"ל

חשודים לבנונים ניסו להשחית את המכשול שצה"ל הקים במקום. בתוך כך, חבר פרלמנט מטעם תנועת אמל השיעית בלבנון, איים מוקדם יותר כי המחאות על הגדר ישובו עוד שבוע, במידה וישראל לא תסיר את גדר התיל באזור כפר שובא

אירוע חריג נוסף: לבנונים ניסו להשחית את המכשול של צה"ל
גבול לבנון צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

גזרת הר דב בגבול לבנון לא שקטה בימים האחרונים וגם היום נרשם באזור תקרית חריגה כאשר חשודים לבנונים ניסו להשחית את המכשול שצה"ל הקים במקום, כוחות צה"ל הגיב באמצעים לפיזור הפגנות, והחשודים התרחקו.

בתוך כך, קאסם האשם, חבר פרלמנט מטעם תנועת אמל השיעית בלבנון, איים מוקדם יותר כי המחאות על הגדר ישובו עוד שבוע, במידה וישראל לא תסיר את גדר התיל באזור כפר שובא. לדבריו, המסר הועבר לישראל דרך כוח יוניפי"ל של האו"ם.

נזכיר כי ביום שישי האחרון התפתחו עימותים בין אזרחים לבנונים לכוחות צה"ל בגזרת הר דוב. הלבנונים הסירו את הגדר שצה"ל הציב במקום בימים האחרונים והשליכו אבנים לעבר חיילים. צה"ל הגיב בירי אמצעים לפיזור הפגנות.

צבא לבנון ניסה להסיג את התושבים. בתיעוד מהרשתות הלבנוניות נראים חיילי צבא לבנון מכוונים טיל RPG ונשק לעבר כוח צה"ל. 

מצה"ל נמסר: "הפרת סדר התפתחה לפני זמן קצר במרחב הר דב שבגבול לבנון, במהלכה מפרי סדר ניסו להשחית את המכשול ויידו אבנים לעבר כוח צה"ל שפעל במקום. הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. ‏צה"ל לא יאפשר כל ניסיון להפר את ריבונות מדינת ישראל".

לבנון צה"ל הר דב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד