כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חוזרים לבנייני האומה

בשורה: נפתחה ההרשמה למבחני הרבנות הראשית לישראל

למרות החשש מדחיית מבחני הרבנות הראשית, נפתחה היום ההרשמה למבחנים מועד אב. מועד בחינות של הרבנות הראשית יתקיים בנושאים השונים ויתפרס על 3 ימי בחינות, בין התאריכים א' אב ועד ו' אב והוא יתקיים באולמות המרווחים של בנייני האומה לטובת ציבור הנבחנים

בשורה: נפתחה ההרשמה למבחני הרבנות הראשית לישראל
בחינות לרבנות הראשית צילום: ארכיון בחדרי

בשורה לבני התורה: למרות החשש מפני ביטול או דחיית מועדי הבחינות, נפתחה היום ההרשמה לבחינות הרבנות הראשית, מערך הרישום ותפעול הבחינות יתבצע על ידי מחלקת הבחינות ברבנות הראשית בראשותו של הרב רפאל מזרחי.

מנכ"ל הרבנות הראשית, מר יהודה כהן, מיד עם כניסתו לתפקיד, הנחה להקים מערך בחינות חדש במטרה להגן על הנבחנים ולמנוע את העלייה הצפויה בגובה אגרות הבחינה, בהתאם לבקשת הרבנים הראשיים. 

על פי ההערכות ברבנות הראשית, עליית האגרה הצפויה עמדה על סכומים משמעותיים דבר אשר היה מקשה על האברכים בני התורה להיבחן, ובעקבות כך הוקם מערך בחינות חדש ברבנות הראשית, דבר אשר מנע את העלייה הצפויה.

מערך הבחינות החדש שיצא לדרך, לא רק מנע את עליית האגרות אלא גם יצר מערכת הרשמה המוטמעת באזור האישי הממשלתי אשר מאפשר הרשמה בטוחה, נגישה ומתקדמת, דבר אשר יקל על הנבחנים הרבים.

מועד בחינות של הרבנות הראשית יתקיים בנושאים השונים ויתפרס על 3 ימי בחינות, בין התאריכים א' אב ועד ו' אב והוא יתקיים באולמות המרווחים של בנייני האומה לטובת ציבור הנבחנים.

מנכ"ל הרבנות הראשית יהודה כהן ציין: "זהו יום בשורה! בחודשים האחרונים פעלו במרץ אגפי הבחינות והמחשוב של הרבנות הראשית בשיתוף פעולה עם אנשי מערך הדיגיטל הלאומי, על הקמת מערכת ההרשמה החדשה לבחינות הרבנות. אני רוצה להודות לכל השותפים לקידום הפרויקט ולאחל הצלחה לכל הנבחנים.

מבחנים רבנות הרבנות הראשית לישראל בנייני האומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד