כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביקור רשמי

בסוף השבוע: רעייתו של נשיא אוקראינה תגיע לישראל

בסוף השבוע הקרוב צפויה לנחות בישראל, אולנה זלנסקה, רעייתו של נשיא אוקראינה. זלנסקה צפויה לפגוש דמויות במשרד החוץ, ואת רעיית הנשיא הרצוג

בסוף השבוע: רעייתו של נשיא אוקראינה תגיע לישראל
זלנסקי בנאומו בקונגרס צילום: צילום מסך

בסוף השבוע הקרוב צפויה לנחות בישראל, אולנה זלנסקה, רעייתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, במסגרת ביקור רשמי שתערוך במדינה. כך דווח בכאן חדשות.

זלנסקה צפויה לקחת חלק בכינוס שעוסק בהתמודדות עם פוסט טראומה באזורי מלחמה, וכן לפגוש דמויות במשרד החוץ, ואת רעיית הנשיא הרצוג, מיכל הרצוג.

יצוין כי לפני מספר חודשים העלתה רעייתו של נשיא אוקראינה, אולגה זלנסקה לעמוד הפייסבוק שלה סדרת סרטוני סולידריות בהן השתתפה גם אשת נשיא המדינה, מיכל הרצוג.

רעיית הנשיא אמרה: "אנחנו צופים בתמונות קורעות הלב של ילדים המחפשים את הוריהם, באימהות המגנות על ילדיהן, בהמונים בתחנות הרכבת, וליבנו איתכם. אנחנו חושבים על הרופאות והרופאים והצוותים הרפואיים בבתי החולים המנסים בכל דרך לסייע לנפגעים, וליבנו איתכם".

הרצוג הוסיפה כי "כאמא, עצוב לי במיוחד לראות את הסבל שחוות אימהות צעירות ולראות תינוקות רכים נתלשים מביתם ומשפחתם לעתיד לא ברור. אני נושאת מכאן תפילה שנקודת השפל ההיסטורית הזו תסתיים במהרה ושחייכם ישובו לשגרה כלשהי במדינתכם היפה והמשגשגת. מחשבותינו איתכם, וליבנו איתכם".

ולדימיר זלנסקי אולנה זלנסקה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד