כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"יש לשים לזה סוף"

מפגיני שמאל גידפו וירקו על השר ישראל כ"ץ

מפגיני שמאל ירקו על השר ישראל כ"ץ בזמן שיצא מכנס בתל אביב. כ"ץ חולץ מהמקום בליווי כוחות יס"מ. ביטן: "האלימות של המפגינים חוצה גבולות ויש לשים לזה סוף"

מפגיני שמאל גידפו וירקו על השר ישראל כ"ץ
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפגיני שמאל ירקו על השר ישראל כ"ץ בזמן שיצא מכנס בתל אביב. בנוסף, המוחים צעקו לעברו "חזיר" "שמן" "חבר של פוטין". כ"ץ חולץ מהמקום בליווי כוחות יס"מ.

חליפתו של השר ישראל כ"ץ מוכתמת לאחר שמפגיני השמאל ירקו לעברו. מתוך הטוויטר של אבי רבינא.

השר כץ הגיב למקרה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "השתתפתי הערב בטקס הדלקת האור במלאת 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בת"א. ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה. אמשיך לבנות את המדינה עפ״י דרכי וחזוני".

חבריו למפלגה מגנים את המעשה ומחזקים אותו

שר החוץ אלי כהן גינה את המעשה ואמר: "בושה! מגנה את האלימות נגד חברי שר האנרגיה, ומצפה שהדין ימוצה עם העבריינים. מפגיני השמאל חצו מזמן את כל הקווים האדומים ואני קורא ליו"ר האופוזיציה לפיד לקרוא להרגעת הרוחות לפני שיהיה מאוחר".

שר הביטחון יואב גלנט גינה את המעשה ואמר: "מגנה בשאט נפש את אלימות המפגינים כלפי חברי שר האנרגיה ישראל כץ. אלימות מכל סוג היא דבר מסוכן ופסול המחייב טיפול מחמיר של גורמי האכיפה".

שרת התחבורה מירי רגב גינתה אף היא את המעשה ואמרה: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה הערב נגד ישראל כץ ומחזקת את ידו. הפרקליטות תתעלם, התקשורת תנרמל והשמאל יחבק את פורעי החוק, אבל אנחנו ננצח. ואני אומרת לכל חברי בימין, מנהיגות נבחנת ברגעים אלה. באנו למשול ולא להתנצל".

גם חברו הטוב של כץ, ח"כ דוד ביטן הגיב וגינה: "מגנה בכל תוקף את ההתקפה האלימה נגד השר ישראל כ"ץ הערב בטקס בתל אביב. האלימות של המפגינים חוצה גבולות ויש לשים לזה סוף".

חה"כ קטי שטרית, הגיבה למעשה הנבזה ומסרה: "אני מחזקת את השר ישראל כ"ץ. זה בלתי נסבל ונחצו כבר כל הקווים האדומים, גם למחאה יש גבול! ישנם אנשים בריונים, אלימים, וחסרי בושה שאיבדו את זה לגמרי! הגיע הזמן שמערכת האכיפה וכוחות הביטחון ישימו סוף לתופעות האלה לפני שיירצח פה נציג ציבור".

ישראל כץ מפגיני שמאל תל אביב יריקות קללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד