כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
משרד המשפטים יתערב?

דרישה לחקור איומים איראניים נגד יהודים אמריקאים

קריאה למשרד המשפטים האמריקני לחקור את המאמצים המתמשכים של אתר אינטרנט אנטי-אמריקאי שמקודם על ידי המשטר האיראני ומסית לרצח נגד אנשי אכיפת החוק בארה"ב ויהודים אמריקאים

דרישה לחקור איומים איראניים נגד יהודים אמריקאים
אילוסטרציה צילום: pixabay

חבר הקונגרס ג'ק ברגמן דרש ממשרד המשפטים לחקור את המאמצים המתמשכים של אתר אינטרנט אנטי-אמריקאי שמקודם על ידי המשטר האיראני ומסית לרצח אנשי אכיפת החוק בארה"ב ויהודים אמריקאים על ידי החזקת רשימה של אתרים פוטנציאליים לתקוף.

ברגמן, רפובליקני ממישיגן, שלח מכתב לתובע הכללי של ארה"ב, מריק גרלנד, מוקדם יותר החודש, וקרא לפעולה מיידית, כך דיווחה רשת 'פוקס ניוז'.

הוא כתב, "כדי להגן על האינטרסים הביטחוניים הלאומיים של האמריקאים וחירויות הדת, על משרד המשפטים להורות על חקירה מלאה על המקורות והמימון של פרויקט המיפוי, כולל שיתוף פעולה אפשרי עם הרפובליקה האסלאמית".

ברגמן הצהיר במכתבו, "אני כותב כדי להביע את דאגתי שהרפובליקה האסלאמית של איראן תומכת בסתר בתנועת חברתית לכאורה בארצות הברית המכונה 'פרויקט המיפוי' כחלק ממסע מתוחכם לערער את אמון הציבור במוסדות אמריקאים".

פרויקט המיפוי, שהושק ב-2022, מחזיק אתר אינטרנט עם מפה אינטראקטיבית המציינת את המיקומים הגיאוגרפיים המדויקים של יותר מ-500 ארגונים אזרחיים, ממשלה, ביטחון לאומי, דתיים וקהילתיים, הרשימה מציינת את המקומות אותם יש לתקוף.

הוא ציין: "בין הישויות שמיקומן המדויק משותף באתר פרויקט המיפוי נמצאות כ-271 תחנות משטרה ותשעה בסיסים צבאיים ארה"ב, וכמה משרדים לביטחון המולדת, הבולשת הפדרלית לחקירות ושירות החשאי. כמעט 300 מתוך כ-500 ארגונים שמופו על ידי פרויקט המיפוי תורמים לביטחון הלאומי של המדינה".

הוא הוסיף, "פרויקט המיפוי שופע אנטישמיות וסנטימנט אנטי-ישראלי, מספר גדול מהארגונים שפרויקט המיפוי מייחד הם מוסדות יהודיים, כולל בתי כנסת, בתי ספר וארגונים לא ממשלתיים".

 

ארה''ב איראן בתי כנסת טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד