כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
העין נסגרה

אשה טפטפה לק ציפורניים במקום טיפות עיניים

אמא לשישה ילדים הרגישה שמשהו לא בסדר כשהרגישה צריבה עזה בעינה לאחר שהכניסה 'טיפות עיניים', אבל עד מהרה ההבינה שהיא השתמשה בבקבוקון של לק ציפורניים. האמא אושפזה כמה ימים בבית חולים

אשה טפטפה לק ציפורניים במקום טיפות עיניים
טיפות העיניים מימין - טיפות הציפורניים משמאל צילום: טיקטוק

אמא לששה ילדים הובהלה לבית החולים לאחר שהכניסה בטעות לק ציפורניים לעין שלה. ג'ניפר אוורסול, שמתגוררת בקליפורניה - ארצות הברית, נבהלה נורא כשהבינה את התקלה. "ובכן, זכיתי בפרס האדם הכי אידיוט", היא צחקה על עצמה בזמן שישבה בחדר הטיפולים.

היא סיפרה בבית החולים לרופאים: "טיפות העיניים שלי היו ליד לק הציפורניים והן בקבוקים בגודל זהה. לא שמתי לב, דעתי הוסחה על ידי הבת שלי ועכשיו העיניים שלי נעצמו". כוחות עזרה ראשונה הגיעו לביתה ולקחו אותה לבית חולים.

היא סיפרה לתקשורת "אני לא יכולתי לפתוח את העין השנייה כי היא מזיזה את העין עם הלק ציפורניים והכול מגרד ומגרד". "איזה אידיוטית אני, עכשיו אני יושבת פה ובוכה כי אין לי מושג למה, אני פשוט מרגישה כל כך טיפשה".

ג'ניפר שאלה את האחות אם הם טיפלו באנשים עם תקריות דומות - אבל השיחה הסתיימה במהירות כשהם פשוט ענו "לא". הרופאים נתנו לה כמה טיפות עיניים מרדימות והצליחו "לפתוח" את עינה. לקח לה כמה ימים להתאושש. היא דיברה על האירוע ואמרה שהיא חשה "צריבה עזה" מיד לאחר טפטוף הנוזל.

היא סיפרה על כך ברשת הטיק טוק, הצופים שעקבו אחר הסרטונים שלה עם עדכונים, חשו הקלה כשג'ניפר אמרה שהראייה שלה השתפרה בימים האחרונים. רבים שלחו לה איחולים להחלמה מהירה.

עיניים ציפורניים קליפורניה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד