כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עמוד הישועות

התרגשות לקראת ההילולא בעמוקה המסוגלת לשידוכים

ביום חמישי הקרוב, כ"ו בסיוון, יחול יום ההילולא של התנא הפלאי רבי יונתן בן עוזיאל • זה היום שבו ייפתח לכם השער להקמת בית  בישראל • כל החסמים, הקפידות והעיכובים ירדו בסייעתא דשמיא, ותוכלו להתחיל להתארגן לקראת החתונה הקרובה • אלו 7 הפעולות שנדרשות כדי להגשים את החלום

התרגשות לקראת ההילולא בעמוקה המסוגלת לשידוכים
הגרמ"ש אדלשטיין מעתיר לישועה צילום: קופת העיר

ישועות בעמוקה, השנה, השבוע, במיוחד עבורכם. אתם לא יכולים להחמיץ את ההזדמנות הנפלאה שבה ייפתח לכם השער למציאת זיווג הגון במהרה.

עמוד הישועות, הגאון הצדיק הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, הוציא מפיו ברכה נדירה ומפורשת, שכל מי שיזכה לבצע את שבע הצעדים שנקבעו, יזכה במידה כנגד מידה להתארס עד ראש השנה הקרוב, תשפ"ד.

לא מפספסים את ההזדמנות! הקליקו כאן>>>

קחו דף ועט, ותרשמו:

1. חשבו את הגימטריה של השם שלכם.

2. מוסיפים 22 ש"ח כמניין 'זווג'.

3. מקליקים כאן להעברת תרומה לקופת העיר להעביר את התרומה כמניין השם וכמניין 'זווג'. כסף התרומה יופנה למטרה של עזרה בנישואי כלות יתומות ועניות – חלק מרכזי מאוד בסגולה.

4. ביום ההילולא יערוך מרן הגרמ"ש אדלשטיין עמוד הישועות, על הציון הקדוש ב'עמוקה' מעמד התרת קללות, כדי להסיר את כל החסמים, הקפידות והעיכובים.

5. לאחר מכן יערוך עמוד הישועות סדר כופר נפש על השם שלכם, וישתמש בכסף שתרמתם כמניין שמכם וכמניין 'זווג', כדי להחיש ישועה, במידה כנגד מידה למי שעזרו לכלות יתומות ועניות להתחתן, שיזכו גם הם להקים בית נאמן בישראל במהרה.

6. רק לאחר הפדיון והתרת הקללות, כשכל הקפידות והמקטרגים נעלמו לבלי שוב, יגזור עמוד הישועות שבכח הצדקה והמקום ובכוחו העצום של התנא רבי יונתן בן עוזיאל - שבמידה כנגד מידה תזכו להתארס עד ראש השנה תשפ"ד, ולהתחתן בקרוב מאוד, כמו שעזרתם לכלות יתומות ועניות להתחתן.

7. תתחילו לחשוב על האולם שבו אתם רוצים לערוך את האירוסין - כי צלחת כבר יש!!! מרן הרמ"ש שליט"א ייתן לכל אחד ואחד מהשמות שיוזכרו בציון הקדוש, צלחת אירוסין, מתנה מיוחדת מהרב לאות ולסימן על הברכה הנדירה.

מזל טוב!

לא מפספסים את ההזדמנות! הקליקו כאן>>>

קופת העיר זיווג הגון מעוכבי זיווג הרב אדלשטיין עמוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד