כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
איומים בגבול

המסר של חיזבאללה לישראל: "אם תטעו, ניכנס לגליל"

ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה בלבנון, התראיין לשופר של המשטר האיראני על המצב בין ישראל ללבנון ועל "התנגדות למשטר הציוני". הוא התחייב לשחרר את "האדמות הכבושות" ואמר: "אלו השטחים והאדמות הפלסטיניות שצריך להחזיר לפלסטינים"

המסר של חיזבאללה לישראל: "אם תטעו, ניכנס לגליל"
סעיד האשם סאפי א-דין בראיון צילום: סוכנות הידיעות תסנים

סעיד האשם סאפי א-דין בכיר בארגון חיזבאללה ובן דודו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, המשמש כראש המועצה המבצעת של חיזבאללה ונחשב למספר 2 בארגון, התראיין לשופר הרשמי של המשטר האיראני "סוכנות הידיעות תסנים". בריאיון הוא התחייב לשחרר את "האדמות הכבושות" ואמר: "אלו השטחים והאדמות הפלסטיניות שצריך להחזיר לפלסטינים".

הוא אמר כי נסראללה, אמר שוב ושוב כי "אם ישראל תבצע חישובים שגויים, הטילים שלנו יגיעו לתל אביב וניכנס לגליל", מבחינתו המסר הוא: "אנחנו תמיד מוכנים, המסר הזה הוא מסר רציני וממשי לא מילים ריקות".

הוא אמר כי חיזבאללה הוקם במטרה להשמיד את ישראל, "והדרך הזו תימשך עד לרגע המובטח בו יגיע הזמן להשמיד את ישראל ולגרש אותה מהאזור".

בנוגע לרמת הגולן אמר: "אנחנו לא מתערבים בשום אזור. הגולן הוא ארץ סורית, ומי שקובע מה יקרה בגולן היא ההנהגה הסורית, שהיא הנהגה נבונה ואמיצה ומקבלת החלטות מתאימות. במקרה של הגולן וכל חזית מול האויב הציוני ופעולת ההתנגדות, נהיה נוכחים בכל עת שהתנאים ידרשו, לצד כוחות התנגדות אחרים מכל מדינה ואזור".

על האפשרות ל"מלחמת אזרחים בין הציונים" אמר "החברה הישראלית קורסת מבפנים אין להם עוד מנהיגים היסטוריים, והמנהיגים ההיסטוריים שלהם הסתיימו, המנהיגים הנוכחיים שלהם הם מנהיגים קטנים ופשוטים שידועים בשחיתות וגניבות, לחלקם יש עבר של כלא וחלקם ייכנסו לכלא, לחלקם יש תיקים פליליים".

חיזבאללה נסראללה רמת הגולן לבנון סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד