י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מקדם את חזרתו של דרעי"

ליברמן: "ההסכם המסתמן יפורסם לאחר הבחירות לוועדה"

יו"ר ישראל ביתנו העריך, "ההסכם המסתמן בבית הנשיא להערכתי יפורסם מיד לאחר מינוי הוועדה לבחירת שופטים ביום רביעי". ליברמן הוסיף: "ההסכם הזה הוא רע למדינת ישראל"

ליברמן: "ההסכם המסתמן יפורסם לאחר הבחירות לוועדה"
אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום (שני) בישיבת הסיעה: "ההסכם המסתמן בבית הנשיא להערכתי יפורסם מיד לאחר מינוי הוועדה לבחירת שופטים ביום רביעי, לאחר שקארין אלהרר תיבחר לחברה בוועדה, אני סבור ששני הצדדים יודיעו על כך שהגיעו להסכם".

ליברמן טען: "ההסכם הזה הוא רע למדינת ישראל, יש מסך עשן ומדברים על עילת הסבירות ועל יועצים משפטיים, אך ליבת ההסכם זה חזרתו של דרעי לממשלה, בתמיכתם של גנץ ולפיד. אני מאוד מקווה שהם יתעשתו ולא יתנו לזה יד, כי ברגע שדרעי יחזור לממשלת נתניהו, זה חיזוק משמעותי לקואליציה חרדית משיחית של נתניהו".

יו"ר ישראל ביתנו הוסיף: "יתרה מזאת, אנחנו יודעים שהקואליציה הזאת הצליחה בתוך כחמישה וחצי חודשים להסב נזק עצום למדינת ישראל. ההסכם המסתמן שמקדם את חזרתו של דרעי, למעשה מייצב את הקואליציה ויכול להיות שבגלל הסכם זה, הקואליציה הזאת תחזיק ארבע שנים.

תראו מה קרה מאז קמה הממשלה בנושא הביטחון האישי, יוקר המחיה, הכישלון במדיניות חוץ, הסוגייה האיראנית. תדמיינו שהקואליציה החרדית משיחית הזו תחזיק 4 שנים, איזה נזק ולאן אנו עלולים להידרדר. לכן אני באופן אישי מתכוון לעשות הכול על מנת למנוע את זה".

לסיום אמר: "אני מתכוון להיפגש השבוע עם נשיא המדינה, עם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ולדבר איתם על הסוגייה הזאת, ולעשות הכול על מנת שההסכמה הזאת לא תצא לפועל".

ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד