כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מקום אחסון מקורי

טראמפ שמר מסמכים מסווגים באמבטיה ובמקלחת

בכתב האישום נגד טראמפ נטען כי הנשיא לשעבר שמר מסמכים מסווגים בחדר האמבטיה, בשירותים ובמקלחת שבאחוזתו בפלורידה. כמו גם שמר מסמכים מסווגים גם במקומות שונים אחרים שכללו אולם נשפים, מחסן, משרד וחדר שינה

טראמפ שמר מסמכים מסווגים באמבטיה ובמקלחת
מקלחת. אילוסטרציה צילום: אוהלי צדיקים ואומן אקספרס

דונלד טראמפ ממשיך להסתבך. הנשיא לשעבר שמר מסמכים מסווגים בחדר האמבטיה - שירותים ובמקלחת באחוזתו בפלורידה. התובעים ציינו כי "עשרות אלפי חברים ואורחים" ביקרו ב"מועדון החברתי הפעיל" של מאר א-לאגו בין סיום כהונתו של טראמפ בינואר 2021 ועד החיפוש באוגוסט 2022. הם טענו ש"למרות זאת" טראמפ אחסן מסמכים "באולם נשפים, חדר אמבטיה ומקלחת, ובמשרדים, חדר השינה שלו וחדר אחסון".

בכתב האישום הוצגו תמונות של חדרים שונים בהם נערמו מסמכים בארגזים מקרטון. כזכור הארכיון הלאומי בדק חודשים בחיפוש אחר החזרת מסמכים נשיאותיים לאחר שטראמפ עזב את תפקידו, כאשר הצוות של טראמפ העביר בסופו של דבר נתח שכללה כמעט 200 מסמכים מסווגים.

בעקבות כך נפתחה חקירה במשרד המשפטים שבסופה נערך באוגוסט 2022 חיפוש במעונו של טראמפ במאר-א-לאגו בפלורידה, שם ה-FBI מצא יותר מ-100 מסמכים מסווגים נוספים. הצוות של טראמפ העביר רק 38 מסמכים כאשר התבקש למסור את כל החומרים המסווגים שנותרו.

ה-FBI ביצע חיפוש בנכס כדי למצוא ראיות התומכות בהפרות של חוק הריגול ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף טראמפ מסובך עם התערבות לא חוקית בבחירות בג'ורג'יה, ובקריאה לתומכיו לנסות למנוע את העברת השלטון לביידן באופן מסודר. בנוסף טראמפ מתמודד עם כתב אישום שהוגש נגדו בגין העברת כספים בצורה לא חוקית כדי להשתיק כמה פרשיות שהביכו אותו מאוד.

מקלחת חדר אמבטיה דונלד טראמפ מסמכים מסווגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד