י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תומכים ברוצחים

השגריר קורא להכליל את ארגון "סמידון" ברשימת ארגוני הטרור

לאחר שבברלין נתלו שלטים של ארגון הקורא לגייס תרומות לאסירים פלסטינים עם דם על הידיים, סייר היום השגריר הישראלי יחד עם ראש עיריית נויקלן בעיר. השניים להיאבק באנטישמיות באופן אקטיבי

השגריר קורא להכליל את ארגון "סמידון" ברשימת ארגוני הטרור
השגריר בסיור בעיר צילום: שגרירות ישראל בברלין

שגריר ישראל בגרמניה, רון פרושאור קורא לאיחוד האירופי להכליל את ארגון "סמידון" ברשימת ארגוני הטרור, וזאת כשבוע לאחר שבלב ברלין נתלו שלטים של הארגון, הקוראים לגייס תרומות לאסירים פלסטינים עם דם על הידיים. השגריר רון פרושאור סייר יחד עם ראש עיריית נויקלן שבברלין ויחד קראו השניים להיאבק באנטישמיות באופן אקטיבי.

שגריר ישראל: "אני עומד כאן, בלב ברלין, ולצידי ראש עיריית נויקלן, מרטין היקל. כאן מאחוריי נתלו בשבוע שעבר כרזות הקוראות לממן מחבלים פלסטינים עם דם על הידיים. סמידון, הארגון שתלה את הכרזות הללו, צעק כאן, ברחובות ברלין לפני חודש "מות ליהודים", "מוות לישראל". בגרמניה, היו שתהו מדוע אסרה המשטרה על הפגנות נוספות. הכרזות האלה, הם התשובה לכך.

ההסתה הפלסטינית לא התחילה בכרזות של "סמידון". הכרזות הן תוצאה ישירה של מדיניות ההסתה הרשמית של הרשות הפלסטינית – מדיניות ה- pay for slay. העיקרון הוא פשוט - ככל שתרצח יותר יהודים, תרוויח יותר כסף. כל זה מתקציב הרשות, הממומן בחלקו על ידי האיחוד האירופי וגרמניה".

עוד אמר השגריר: "אנטישמיות מלאת השנאה מהמופצת על ידי קבוצות כמו סמידון, מנוגדת לכל מה שהחברה הגרמנית עמלה כל כך קשה כדי להשיג. המאבק באנטישמיות אינו נחלתה הבלעדית של ישראל. זהו מאבקה של כל חברה דמוקרטית ונאורה. הסוף לדיבורים – זמן למעשים! עלינו לפעול היום- לפני שיהיה מאוחר מדי. אני קורא לרשויות הגרמניות ולאיחוד האירופי לאסור על פעילות של ארגונים אלו ולהכלילם ברשימת ארגוני הטרור. אני מודה לחברי ראש העיר של נויקלן, מרטין היקל, שעמדתו הנחרצת נגד אנטישמיות ושנאת ישראל, ראויה לכל הערכה. כולנו חייבים לעמוד מאוחדים נגד השנאה והאלימות. ביחד כאן מנויקלן אנו שולחים מסר לסמידון ולכל המפיצים שנאה, הסתה ואנטישמיות – לא תצליחו".

כזכור כפי שדווחנו אנטישמים הציבו פוסטרים ברובע נויקלן בדרום-מערב ברלין, עם תמונות של הפצצות בעזה, וביקשו תרומות עבור טרוריסטים פלסטינים. מודעות הודבקו על קירות ועצים ובכל מקום שהתאפשר. הכרזות היו עם המילים "רשת סולידריות עם האסיר הפלסטיני" וביקשו תמיכה למחבלים רוצחים טרוריסטים. כרזות אחרות שיבחו את הג'יהאד האסלאמי וציינו כי טילים עפו על ישראל עם דברי שבח על כך. "הרקטות גרמו לדם", נאמר.

ברלין גרמניה הג'יהאד האיסלאמי אנטישמיות בגרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד