כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מושיטים יד

ישראל תרמה לנפגעי הפיצוץ בסכר באוקראינה

בעקבות הפגיעה בסכר נובה קחובקה שבאזור חרסון, שהובילה להצפות ענק ולפינוי של מאות אלפי תושבים, שר החוץ אלי כהן הנחה לספק סיוע הומניטרי לנזקקים באזור

 ישראל תרמה לנפגעי הפיצוץ בסכר באוקראינה
השגריר הישראלי והציוד שנתרם צילום: שגרירות ישראל באוקראינה

תרומה ישראלית לנפגעי הפיצוץ בסכר באוקראינה. בהנחיית שר החוץ אלי כהן, משרד החוץ, באמצעות החוץ, ושגרירות ישראל באוקראינה תרמו מאות אלפי ליטרים של מים ולמעלה מ-10 טון של מזון לנפגעי פיצוץ הסכר נובה קחובקה שבאזור חרסון. האספקה תועבר היום באמצעות מתנדבים לתושבי האזור. שר החוץ אלי כהן הנחה לספק סיוע הומניטרי לנזקקים באזור.

שר החוץ אלי כהן: "מדינת ישראל עומדת לצדו של העם האוקראיני. במיוחד בשעה קשה זו, אנו נחלצים על מנת להגיש סיוע הומניטרי מיידי לטובת האזרחים שנפגעו בשל קריסת הסכר. אני מודה לשגרירות ישראל באוקראינה ולמשרד החוץ, סוכנות הסיוע הבינ"ל של מדינת ישראל במשרד החוץ, על התגייסותם למשימה החשובה. ישראל תמשיך לעזור לאוקראינה ולאזרחיה, אנו רואים בכך ערך מוסרי עליון".

משרד החוץ, באמצעות סוכנות הסיוע הלאומית של ישראל במשרד החוץ ושגרירות ישראל בקייב באמצעות השגריר מיכאל ברודסקי העבירו היום מאות אלפי ליטרים של מים מינרליים ולמעלה מ-10 טון מזון לאזורים שנפגעו. המזון ומי השתייה יחולקו על ידי ארגוני מתנדבים שעובדים עם שגרירות ישראל בקייב. הסיוע ההומניטרי נרכש באוקראינה עצמה בין היתר במטרה לקצר את זמני הגעת הציוד לנזקקים ולסייע לכלכלת אוקראינה.

מלחמת אוקראינה רוסיה שגרירות ישראל סכר אלי כהן משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד