י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכנס הגדול

שאלת המיליון: כדאי להשקיע בנדל"ן?

יותר ויותר משקיעים שואלים את עצמם בחודשים האחרונים וביתר שאת בשבועות האחרונים, איך, אם בכלל, כדאי להשקיע בנדל"ן. הריבית שזינקה שוב ושוב והתשואות שהלכו והצטמקו מעוררים שלל סימני שאלה. עכשיו מתברר שיש מי שנותן להם תשובה - הכנס הגדול בבני ברק יתקיים בקרוב וישיב לכל השאלות. הכניסה חינם אך מספר המקומות מוגבל

שאלת המיליון: כדאי להשקיע בנדל"ן?
אליעזר גרוס צילום: קים צילום

שיעור המשכנתאות שנטלו תושבי ישראל במאי האחרון עמד על כשבעה מיליארד שקל לאחר שבאפריל עמד סך כל המשכנתאות על 4.6 מיליארד בלבד. התנודתיות הזו, יחד עם העלייה (הנמוכה כרגע) בשיעור הפיגורים בתשלומי המשכנתא, מצטרפים לעלייה במחירי השכירות ולקיפאון במחירי הקנייה בחודש הקודם מציבות סימן שאלה הולך וגדל שמטריד לא מעט משקיעים בחודשים האחרונים.

רוב המשקיעים מכירים פחות או יותר את החסרונות והיתרונות שיש בהשקעות נדל"ן. אבל רבים מגששים בימים אלה באפלה. השאלה אם למכור או לקנות היא שאלה טריוויאלית אבל גם עליה לא קל לענות. התקופה מאתגרת. מצד אחד ריבית עולה שתמשיך לעלות כל עוד האינפלציה תטפס. מצד שני דולר מתחזק ושלל איומים גיאופוליטיים שמטרידים את העולם כולו.

הזדרזו להירשם לכנס הגדול>>>

המציאות המבלבלת ואי הוודאות אינן עוצרות את שגרת החיים. ילדים נולדים, הורים מחתנים... אנשים פורשים לפנסיה וזקוקים להכנסות מעבר לגמלאות ועולם – על אף המציאות השברירית – כמנהגו נוהג. מה שמחדד עוד יותר את השאלה אם וכיצד נכון להשקיע בנדל"ן, בעולם בכלל ובישראל בפרט.

חטיבת הנדל"ן של קבוצת 'בסדנו', קבוצת ההשקעות הצומחת ביותר בציבור החרדי, תקיים בג' תמוז הקרוב כנס נדל"ן ייעודי בו יענו מומחי בסדנו על השאלות הקשות שמטרידות רבים וטובים. הנה מדגם מייצג של השאלות שידונו בכנס: לאן מועדות פניו של שוק הנדל"ן הישראלי ובמה הוא דומה ושונה משוקי חו"ל; הריבית תעלה, תיוותר על כנה או אפילו תרד; האם נכון להשקיע בנדל"ן בכלל ובדירות בפרט בישראל ובעולם. ואם כן, אז איך.

ברור שכדי לקבל החלטה מושכלת חייבים מקסימום מידע. הורים לילדים שרוצים לחתן את ילדיהם בכבוד. זוגות שרוצים להגדיל את ההון שלהם ומשפחות שרוצות להשקיע אך חוששות מכך, מוזמנים להשתתף בכנס הנדל"ן של בסדנו שיעניק להם כלים וידע שיאפשרו להם לנווט את דרכם בתקופה המאתגרת הזאת בכל מה שקשור להשקעות בנדל"ן.

הכנס יתקיים במשרדי בסדנו שבמגדל הכשרת היישוב, קומה 15, ברחוב ז'בוטינסקי 9 בבני ברק, ביום חמישי ג' בתמוז, 22.6 למניינם, בשעה 19:00. הכניסה אמנם בחינם אבל מטבע הדברים, מספר המקומות מוגבל, מאוד מוגבל כך שחובה להירשם מראש. בבסדנו מבהירים שלא תתאפשר כניסה ללא הרשמה מוקדמת.

נציין כי לצד הנתונים הסותרים ותחושת אי הוודאות, ישנו חסם נוסף שעומד בפני משקיעי נדל"ן רבים והוא הבירוקרטיה הישראלית אותה בוודאי יש לקחת בחשבון כשחושבים על דירה להשקעה. בבסדנו מבטיחים להתייחס גם לחסם הזה שמתעצם עוד יותר בתקופות של אי וודאות וריבית גבוהה.

אם גם אתם רוצים לעשות לעצמכם סדר בראש בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן, הזדרזו להירשם לפני שההרשמה תיסגר. להרשמה לחצו כאן>>>

נדל"ן בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!