כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
יאושר בממשלה?

בתום פגישת נתניהו והחרדים בלשכתו: זה עתידו של חוק הגיוס

ראש הממשלה נתניהו כינס הערב את ראשי המפלגות החרדיות ובכירים נוספים בממשלה לדיון על חוק הגיוס. מסתמן כי חקיקת חוק הגיוס תידחה לכנס החורף. נשקלת האפשרות שנתניהו יביא לאישור הממשלה את מתווה חוק הפטור החדש | ב'דגל התורה' מפרסמים הכחשה פומבית

בתום פגישת נתניהו והחרדים בלשכתו: זה עתידו של חוק הגיוס
בכניסה ללשכת ראה"מ בכנסת צילום: אברהם פריינד, בחדרי חרדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב (שני) בלשכתו בכנסת דיון על חוק הגיוס בהשתתפות ראשי המפלגות החרדיות, שר הביטחון יואב גלנט, וסגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין.

מסתמן כי חקיקת חוק הגיוס תידחה לחורף, זאת בשל החשש מחידוש המחאות. עם זאת, נשקלת האפשרות שראש הממשלה נתניהו יביא לאישור הממשלה את מתווה חוק הפטור החדש.

בנוסף, בניסיון להראות לבג"צ שהממשלה פועלת בנושא, נתניהו רוצה להביא את מתווה הפטור וחוק ההוקרה למשרתים של השר גלנט בחודש הקרוב לאישור הממשלה. הגורמים המשפטיים עדיין בוחנים את ההצעה.

במקביל תוגש בקשה לבית המשפט העליון שתאפשר את דחיית החקיקה בכנסת. 

נזכיר כי שר האוצר בצלאל סמוטריץ אמר מוקדם יותר היום בישיבת הסיעה: "קיבלנו החלטה כל ראשי הקואליציה שאת החקיקה של חוק הגיוס נדחה לחורף".

מסיעת 'דגל התורה' נמסר הערב בתגובה כי "בניגוד לדיווחים, עמדתנו היא כי ההליכים לחקיקת חוק הגיוס יחלו מיד. וזאת עמדת הנציגות החרדית כולה".

 

חוק הגיוס בנימין נתניהו המפלגות החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד