כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הברכה של הרב מבריסק

הרי הוא כניני: ראש הישיבה בשבע ברכות אצל תלמידו הרבי ממודז'יץ

בשבע ברכות לנכדו של האדמו"ר ממודז'יץ הגיע ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי להשתתף בשבע ברכות וסיפר על ברכה שהרב מבריסק הענניק לנכדו. וגם: מדוע החשיב ראש הישיבה את נכדו של הרבי ממודז'יץ לנינו?. צפו בגלריה 

הרי הוא כניני: ראש הישיבה בשבע ברכות אצל תלמידו הרבי ממודז'יץ
הגרב"ד פוברסקי בשבע ברכות במודז'יץ צילום: שוקי לרר

השבוע הגיע ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי לשבע ברכות לנכדו של תלמידו האדמו"ר ממודז'יץ לאחר שנבצר ממנו להשתתף בשמחת החתונה בעקבות שמחת נישואי נכדתו של ראש הישיבה שנערכה באותו ערב בירושלים.

כשהגיע ראש הישיבה לשמחה פנה לסב החתן האדמו"ר ואמר לו: "ביום שני שעבר חיתנתי נכדה בת לבני, ונינה אצלכם, כי תלמידיו הרי הם כבנים ונכדכם הרי הוא כניני".

בשמחה שנערכה במעונו של הרבי נשא ראש הישיבה דברי ברכה והפליג בשבחו של הרבי, לאחר דבריו ביקש הרבי מראש הישיבה שיעניק ברכה לנכדו, וראש הישיבה בירכו בברכות לרוב וסיים כי כעת רצונו לברכו במטבע ברכה שבירך הרב מבריסק זצ"ל שתדע טוב ללמוד

והוסיף הגרב"ד וסיפר כי לפני שנים רבות היה במעונו של מרן הרב מבריסק ושוחח עמו בלימוד, וכשסיימו ניגש אל הרב מבריסק זצ"ל חתנו הגאון רבי יחיאל מיכל פיינשטין זצ"ל עם בנו הפעוט חיימק'ה וביקש שהסבא יברך את נכדו, מרן הרב זצ''ל חשב קמעא ובירך את נכדו - חיימק'ה "תדע טוב ללמוד".

ר' מיכל הגיש את בנו שוב וביקש מהרב מבריסק שהסבא יברך אותו שיהיה 'גדול בישראל' והרב מבריסק זצ''ל חזר שוב על ברכתו "חיימק'ה שתדע טוב ללמוד". והסביר הרב מבריסק: כיום מי שהוא גדול הרי הוא בוודאי גם יודע טוב ללמוד, חוששני אמר הרב מבריסק כי יבואו ימים אחרים שיהיה מצב בו מי שהוא גדול אינו בהכרח מי שיודע הכי טוב ללמוד, אני מעניק לנכדי את הברכה הגדולה שבברכות שידע טוב ללמוד כי זה העיקר.

צפו בגלריה של הצלם שוקי לרר

הרב ברוך דב פוברסקי חסידות מודז'יץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד