כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הרועצת" של גדעון סער

אמסלם במתקפה במליאה: "שני הברקים צריכים לשבת בכלא"

עוד נאום מופע של השר דודי אמסלם במליאת הכנסת. בדבריו תקף את היועצת המשפטית לממשלה, אותה כינה "הרועצת של גדעון סער" וכן את שני הברקים אהוד ואהרן שלדבריו צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח על מעשיהם | צפו בקטע מנאומו 

אמסלם במתקפה במליאה: "שני הברקים צריכים לשבת בכלא"
השר דוד אמסלם נואם במליאה צילום: מתוך ערוץ כנסת

כמידי יום שני עלה השר המקשר בין הממשלה לכנסת דוד אמסלם להשיב להצעות אי האמון בממשלה שהגישו סיעות האופוזיציה ובין דבריו תקף את ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק, את נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר אהרון ברק וכן את היועמ"שית גלי בהרב מיארה.

אמסלם אמר במליאה: "ראיתי לא מזמן בנאום של אהוד ברק. אני שומע אותו בראיון. מזדעזע. הבן אדם, לדעתי, הלכה לו הקסדה. בן אדם בגיל 80 כבר התחיל לאבד באמת את המציאות, דרך אגב, בלי קשר למה שהוא עשה בעבר. מה זה קשור? הבן אדם אומר בראיון בטלוויזיה: צריך לצאת למרי אזרחי. שואל אותו הכתב: למה אתה מתכוון? הוא אומר: רבותיי, לא לשלם מיסים, לחסום את כל הרחובות, לסגור את שדה התעופה, להשבית את כל המשק. ואני גם לא רוצה לספר לכם על כל התוכניות".

"אני בשוק", אמר השר אמסלם, "איך היועצת המשפטית לממשלה, "הרועצת" של גדעון סער, "האישה מטעם", שלדעתי לא יכולה להיות יועצת משפטית במחלקת החניה בעיריית ירושלים, לא שולחת עכשיו את המשטרה לעצור את האיש הזה?".

"כשאתה שומע היום את מר ברק, את שני הברקים – תמיד אני אומר: אחרי הברקים באים הרעמים – שני אנשים שצריכים לשבת, לטעמי, בבית הסוהר, גם אהרון ברק וגם אהוד ברק. מסיתים את כול מדינת ישראל, מסיתים להפיכה, מסיתים לכאוס. איך הם יושבים בבית, אני לא מצליח להבין?".

"תבינו, אלה האנשים שאני בז להם. הם לא רואים בנו אנשים לגיטימיים, ולכן הם – לא אכפת להם להחריב את המדינה", אמר השר אמסלם. "תבינו לאן הגעתם. תבינו את גודל השבר שאתם נמצאים בו. זה לא ייאמן. ממשלת ישראל נבחרה על ידי 64 מנדטים – אצבעות בכנסת – ואתם לא מוכנים לקבל את זה".

דודי אמסלם דוד אמסלם אהוד ברק אהרן ברק גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד