כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
רשלנות רפואית

אימה: אשה דפקה על ארון הקבורה שלה במהלך הלוויתה

אישה שהיתה מתה מבחינת הרופאים דפקה על ארון הקבורה שלה במהלך הלוויתה באקוודור, היא הובהלה לבית החולים במצב קשה. היא אושפזה בשבוע שעבר בבית החולים עם אירוע מוחי ודום לב, וכאשר לא הגיבה יותר, רופא תורן הכריז על מותה

אימה: אשה דפקה על ארון הקבורה שלה במהלך הלוויתה
האשה בארון קבורה צילום: צילום מסך

אישה בת 76 שהוכרזה מתה בבית חולים באקוודור הדהימה את קרובי משפחתה בכך שדפקה על ארון הקבורה שלה במהלך הלווויתה, התקרית הובילה לחקירה ממשלתית של בית החולים.

קרובי משפחה השאירו את הארון מאחור ופינו במהירות את האשה בחזרה לבית החולים בעיר באבאהויו אקוודור, כך אמר בנה של האשה ג'ילברטו ברברה, לסוכנות הידיעות AP. "זה הפחיד את כולנו", אמר ברברה, והוסיף כי הרופאים אמרו שמצבה של אמו עדיין חמור.

משרד הבריאות של אקוודור מסר כי בלה מונטויה, הובהלה לטיפול נמרץ בבית החולים, והמשרד חוקר רופאים המעורבים במקרה שלה. הוקמה ועדה טכנית שתבדוק כיצד בית החולים הנפיק תעודות פטירה, מסר המשרד בהצהרה.

מונטויה אושפזה בתחילה ביום שישי האחרון בבית החולים עם אירוע מוחי ודום לב, וכאשר לא הגיבה יותר רופא תורן הכריז על מותה. בנה סיפר כי אמו הייתה מחוסרת הכרה כשהובאה לחדר המיון וכי כמה שעות לאחר מכן רופא הודיע ​​לו שהיא מתה ומסר לו מסמכי זהות ותעודת פטירה.

לאחר מכן, המשפחה הביאה אותה לבית הלוויות, ובאמצע טקס ההלוויה התחילו לשמוע קולות מוזרים. "היינו שם בערך 20 איש", סיפר הבן. "הארון התחיל להשמיע קולות, אמא שלי הייתה עטופה בסדינים והיכתה בארון המתים, וכשהתקרבנו יכולנו לראות שהיא נושמת בכבדות".

למרות שהוא וקרובי משפחתה העבירו אותה חזרה לבית החולים ביום שישי, היא עדיין הייתה במצב קשה אתמול. הרופאים לא נתנו לקרובי המשפחה הרבה תקווה אמר הבן. לא נמסרו פרטים על הרופא שהכריז בטרם עת את מותה של האישה.

 

אקוודור קבורה לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד