כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קיבל עזרה ראשונה

דיווח: פוטין סבל מכאבים עזים בראש ואובדן תחושה בזרוע ימין

הנשיא פוטין קיבל עזרה ראשונה לאחר שחש כאבים עזים בראש ואובדן תחושה בזרוע ימין. הנשיא הרוסי מתמודד עם בריאות לקויה, וקיבל עזרה ראשונה מ"מועצת רופאים" לאחר שחווה תסמינים מדאיגים

דיווח: פוטין סבל מכאבים עזים בראש ואובדן תחושה בזרוע ימין
תרופות צילום: pixsabay

הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין, בן ה-70, מתמודד עם בריאות לקויה בחודשים האחרונים, דיווחים כי הוא סובל ממצבים החל מסרטן ועד דמנציה. בעוד שהקו הרשמי מהקרמלין הוא שפוטין מרגיש טוב ובריאותו תקינה, נראה שמידע מודיעיני אמין מרמז אחרת.

שלל מסמכי מודיעין אמריקאי שהודלפו מוקדם יותר השנה טענו שהנשיא מקבל כימותרפיה, בזמן שבני בריתו זוממים להפילו. שמועות אחרות אמרו כי הנשיא משתמש בכפיל לצורך הופעות פומביות, מכיוון שהוא סובל מבריאות ירודה, כך דיווח ה'אקספרס' הבריטי.

לאחרונה, ערוץ טלגרם רוסי שמדווח על פוטין וטוען שיש לו ידע פנימי מהקרמלין, מתאר בריאות לקויה שדרשה "מועצת רופאים" כדי לטפל בפוטין. עוד נאמר כי הנשיא סבל מהתקף של "כאבים עזים בראשו ואובדן תחושה חלקי בזרועו וברגל הימנית". הוא גם דיווח על ראייה מטושטש.

בתגובה, "מועצת רופאים" ביצעה עזרה ראשונה, והורתה לו לנוח מספר ימים וליטול תרופות. הערוץ הוסיף כי "הידרדרות חדה" בבריאותו של הנשיא גורמת לעצבנות אצל הקרובים אליו ביותר, כשהפוטנציאל של "מוות פתאומי" שלו מותיר את בני בריתו "על סף הישרדות".

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר בפשטות ש"הכל בסדר" כשנשאל לאחרונה על בריאותו של פוטין.

 

 

תרופות ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד